Mariska ook erg leuke foto's. Zie je nu wel dat je je helemaal niet hoeft te schamen. Iedereen heeft het alleen maar geleerd door het veel te doen. En ik kan er ook niks van, ben beter in foto's bewerken hihihi.
Ik heb gewoon heel vaak dat het op het schermpje van de cam zelf echt een mooi plaatje lijkt en als ik het op mn laptop zet dan toch erg tegenvalt, kan ik enorm van balen. Op een punt kon ik aardig met de instellingen uit de voeten, maar doordat ik er veel te weinig meer mee gedaan heb is het toch weer weggeëbt en ben ik vaak verloren als het aankomt op de meest gunstige instellingen t.o. de situatie/kleur paard e.d. Ik ben weer een opfriscursus nodig..
Ook focus ik te vaak op een hoofd van het paard, waardoor er uiteindelijk te weinig paard op de foto komt (snappie? )
Ach ik lees daar allemaal geen negatieve dingen het hoofd en oog is toch wel belangrijk ik kom ook graag wat dichterbij zie dat niet als een fout En dat andere wat je noemt dat heeft iedere fotograaf vergis je niet echt elke fotograaf kent dat moment de beste foto en dan op groot scherm toch niet wat je verwachte balen ja maar ook een leer moment kijk er goed na wat is daar niet goed daar leer je alleen maar van
Hier helemaal niet blij krijg de pc niet lang genoeg aan de praat en kan steeds maar 10 fotos bekijken vanmiddag naar mn werk doe ik weer een poging ik ben gelukkig bij de laatste modellen en dan enkel de rij fotos
Jammer dat je al een topic aan hebt gemaakt, ben reuze benieuwd wat je van mijn foto's vind
Ik ben weer iets verder met die.... Pc, hij word ineens te warm en dus valt hij uit als bescherming. Maar nog enkel de zwem foto's te gaan en dan kan ik eindelijk iets showen
Ik ga zekers nog een nieuw topic maken hoor! Maar ik had nu ook al eenhele serie die ik graag in een topic wilde laten zien. Ik ben er ook heel erg benieuwd naar!
Ik ga ook snel weer aan de slag. Moest ruimte maken op mijn werkgeheugen en heb de hele week gewerkt. Heb nu weekend, dus vanavond wordt mijn nieuwe pc klaargezet en dan kan ik ook weer los!