Gooi er zo even eentje hier neer, moet hem even in zijn geheel groter zien op mn telefoon, werk met een mini laptop momenteel en die is eig te klein om een foto in zijn geheel groot te zien daarop Had volgens mij even niet zo'n heel helder moment qua shoppen, dus heb even jullie mening nodig dadelijk of jullie iets vreemds zien
Zou ik van iedereen zijn mailadres kunnen krijgen om de foto's te mailen, die van Lisa had ik al en zijn al gestuurd, ik zal er van iedereen een paar in topic laten zien.
@Dide, ik ook en ik zit er ook zeker over te denken om ook iets van een softbox te kopen en te kijken hoe ik met de flitser remote moet werken ...
JulietteFoto
Geplaatst: 24-07-13 22:38
Bo_San schreef:
@Dide, ik ook en ik zit er ook zeker over te denken om ook iets van een softbox te kopen en te kijken hoe ik met de flitser remote moet werken ...
Foto 3 is een prachtige kleur bewerking, in verzadiging terug gezet?
Bo_San
Geplaatst: 24-07-13 22:40
Dank je, het is wel iets meer, helderheid is verzacht en nog een paar dingetjes, ik heb er een preset van gemaakt, het is een beetje in de stijl van lionne heet ze meen ik, beetje dreamy. Ik heb het eerder met foto's van mensen gebruikt, vonden ze toen ook erg mooi, ik ben meestal zelf meer van de originele kleuren haha
Laatst bijgewerkt door Bo_San op 24-07-13 22:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Mooie foto's ook en mooie bewerkingen, brengt me ook weer op ideeën (soms zijn de originele wat saai, zeker als je zo deze bewerkingen ziet wat je ervan kan maken )
Mooie en vooral ook leuke foto's dames! Als er weer een meeting in de buurt is wol ik zeker mee doen Vond het iig er gezellig om even langs te komen en de gezichten achter de boktnaam te zien!
Ik had ook gelezen van die paardenmeeting, alleen je mag daar echt niet van de ruiterpaden af, is er dan wel plek voor bv longeer/ losgooi foto's enzo?
Ik heb geen idee, heb de boswachter gecontacteerd, maar die is met vakantie t/m 12 augustus. In principe rijdt niemand daar op de ruiterpaden (schuldig! ), maar het zou ook zo banketstaaf zijn als we er weggebonjourd worden.
Ik heb er al een tijd niet meer gereden, maar vroeger moest je echt op de paden blijven anders had je een bekeuring. Met een grote groep wordt het meteen al lastiger Het zou wel gaaf zijn als het kon en als je ook een ven ik kon, krijg je super foto's
cashlee
Geplaatst: 24-07-13 23:51
Ja de ts is een stalgenootje. Begreep alleen dat zij het niet meer (mee) organiseert uit het topic? Weet dat zij en haar vriend ook uit elkaar zijn en denk dus niet dat Menne nog komt.. Daarnaast begreep ik ook uit het topic dat het allemaal al zo'n beetje rond is? Maar dit is allemaal een beetje off-topic. Misschien wil iemand me per PB verder inlichten?
De foto's vind ik echt allemaal leuk geworden! Was ban dat er niet veel variatie in zou zitten maar jullie hebben het tegendeel bewezen! Meeste foto's staan de modellen ook vrij natuurlijk op, vind ze niet te gemaakt. Ik doe zelf veel met p.r. En flyers maken voor mijn werk dus foto's beoordelen gaat me steeds beter af.
Dideh, ik zie nog iets achter Lisanne(?) waar ze op De grond zit. Een handdoek ofzo, die niet helemaal goed is weg geshopt? Of ben ik de enige die die overgang een beetje raar vind? Is niet heel storend maar ik ben dan ook een perfectionist