Denk het wel hoor, anders hebben we geen fotograaf zou erg jammer zijn!
Ik heb er zo zin in!! Paard is school en heeft nieuwe schoenen, alle paardenspulletjes liggen al klaar. Zo even alles voor mezelf bij elkaar grijpen. Haar in een klein krulletje en gaan
Ohja nog even mn engelse essay aftypen.... klein detail....
Zo, paard is schoon, zo alleen nog die wil er in zien te krijgen, tuig gepoetst (wat ik koper toch verdomd sjit om mooi schoon te krijgen ) nu zelf ff omkleden, hond mee, paard vlechten en alles inladen. Hij zal blij zijn als ie ff mag rennen denk ik, al dat stilstaan bij t tuffen
Las dat er veel afmeldingen waren, ik wou nog even zeggen dat ik me niet voor niks heb afgemeld, (heb zelf een hekel als mensen afzeggen zeker kort van te voren) maar mijn andere paard breng ik morgen weg naar Nijkerk, wat toen nog niet bekend was! Waardoor ik dus echt genoodzaakt ben (moet nu al vertrekken richting daar, omdat mijn andere paard daar staat (samen met Jinte hier op bokt)
In de toekomst zou ik dus wel graag eens mee gaan, en ik wens jullie allen veel plezier!
Nieuwe fotograaf mag mee hoor! Super natuurlijk! Dan is zij? nummer 10 in het schema Heeft iedereen het schema gezien en ook de aanpassingen?
Ik ben net klaar met werken, zit nu even mn leidinggevende op de computer Over een half uurtje vertrek ik ook
@Natasja hahahaha nou ik denk dat t komt omdat ik het typte, want in t echt zou ze noooooit in slaap gevallen zijn
AppaloosGirl
Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-13 16:10
Fading schreef:
Ik neem aan van wel. Heeft TS het erg druk ofzo?
Ik ben veilig en heel in zeeland, tas is heringepakt dus ben er klaar voor
Ik zit niet heel de dag achter het internet fotografen was ook door fotografen onderling geregeld. Maar ik vind het prima als die fotograaf er nog bij komt! Zie jullie vanavond! Breng de zon mee want die schijnt nu niet op het strand van Renesse.