Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Monster_tos schreef:Saga en de hengst van Amarens hadden gemest, dit hebben we opgeruimd voor we weggingen. Wat er daarna nog gebeurt is weet ik helaas niet. Erg jammer dit!!
@ Marianne, super gave foto's!!! De foto's die je in PB hebt gestuurd zijn dezelfde als in het topic, klopt dit? En heb je toevallig nog foto's van samen met mijn vader? Hij was daar erg benieuwd naar!
Monster_tos schreef:Saga en de hengst van Amarens hadden gemest, dit hebben we opgeruimd voor we weggingen. Wat er daarna nog gebeurt is weet ik helaas niet. Erg jammer dit!!
@ Marianne, super gave foto's!!! De foto's die je in PB hebt gestuurd zijn dezelfde als in het topic, klopt dit? En heb je toevallig nog foto's van samen met mijn vader? Hij was daar erg benieuwd naar!
magda_90 schreef:Ook ik heb de reactie ontvangen en vind het betreurenswaardig om te horen dat jullie als groep, ondanks de beloften en waarschuwingen, hiervoor gezorgd hebben. Als groep waren jullie verantwoordelijk en ik vind dat er tenminste een excuses kaart naar de eigenaar gestuurd moet worden.
Ik was er al bang voor en hoop dat dit géén slecht voorteken is.
Ketly schreef:De modellen op de middag waren geloof ik 0nynke, Umaydream, ikkebenmar en Joltsje. Toch?