[FM] paarden Oenkerk, 15/09, *upd. pag. 16

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Joltsje

Re: [FM] paarden Oenkerk, 15/09, *upd. pag. 16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 09:31

Dat is erg balen amanda en niet netjes. Ik ben met paard aan de hand gekomen dus heb het niet gezien.

Wat wel goed kan (en daarmee praat ik het noet goed) is dat een paardenvrouw een ander idee van netjes heeft dan een hotelhouder zeg maar. Het was grind en voordat je daar alle troep uit hwbt is erg lastig. Of dat het paard het stro uit de wagen heeft gelopen en de amazone dat noet zo zag.

Maar ja erg jammer. Wantdan houdt het snwl op

ikkebenmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 10:11

Dit is zeker niet netjes gegaan nee. Mijn paard heeft niet gemest en wij hadden ook geen schep mee. Maar ik heb het er achteraf nog wel over gehad met mijn vriend dat mensen toch wel erg makkelijk gebruik maken van andermans eigendom en er dan niet netjes mee om gaan. In het vervolg moeten we er elkaar daar denk ik ook op aanspreken. Jammer dat het zo is gegaan en dat deze meneer daar nu (terecht) boos over is en z'n conclusies trekt.

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 14:25

Saga en de hengst van Amarens hadden gemest, dit hebben we opgeruimd voor we weggingen. Wat er daarna nog gebeurt is weet ik helaas niet. Erg jammer dit!!

@ Marianne, super gave foto's!!! De foto's die je in PB hebt gestuurd zijn dezelfde als in het topic, klopt dit? En heb je toevallig nog foto's van samen met mijn vader? Hij was daar erg benieuwd naar!

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 15:59

Mijn hengst? :+ Oneta is een merrie en heeft niet gemest op het parkeerterrein. := wel erg jammer dat het is gebeurd dat anderen het niet hebben opgeruimd, snap ook dat de beste man daar gepikeerd over is..!

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 16:23

Oh sorry, bedoel die Lusitiano :P

Lusitanofr

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 17:32

Monster_tos schreef:
Saga en de hengst van Amarens hadden gemest, dit hebben we opgeruimd voor we weggingen. Wat er daarna nog gebeurt is weet ik helaas niet. Erg jammer dit!!

@ Marianne, super gave foto's!!! De foto's die je in PB hebt gestuurd zijn dezelfde als in het topic, klopt dit? En heb je toevallig nog foto's van samen met mijn vader? Hij was daar erg benieuwd naar!

Klopt, wij hebben het netjes achter gelaten. 100% zeker weten.

Lusitanofr

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 17:45

Monster_tos schreef:

Klopt, wij hebben het netjes achter gelaten. 100% zeker weten.

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 18:02

Monster_tos schreef:

Ja dat klopt, ik bewerk er 10 per paard, die zet ik in het topic en in de PB. Ik heb ze wel, maar hij staat in het donker en t paard in het licht, dus is niet erg duidelijk. Kan je er wel even eentje sturen. :D

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 20:19

Ook ik heb de reactie ontvangen en vind het betreurenswaardig om te horen dat jullie als groep, ondanks de beloften en waarschuwingen, hiervoor gezorgd hebben. Als groep waren jullie verantwoordelijk en ik vind dat er tenminste een excuses kaart naar de eigenaar gestuurd moet worden.
Ik was er al bang voor en hoop dat dit géén slecht voorteken is. :n

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 22:16

magda_90 schreef:
Ook ik heb de reactie ontvangen en vind het betreurenswaardig om te horen dat jullie als groep, ondanks de beloften en waarschuwingen, hiervoor gezorgd hebben. Als groep waren jullie verantwoordelijk en ik vind dat er tenminste een excuses kaart naar de eigenaar gestuurd moet worden.
Ik was er al bang voor en hoop dat dit géén slecht voorteken is. :n

Dat van die excuseskaart is idd een goed idee, wel zo attent. Ik vind het ook enorm l*ullig dat het toch mis is gegaan, leen je je parkeerterrein uit onder goede voorwaarden en wordt het alsnog niet netjes achtergelaten. Ik zeg: kaart sturen en de volgende keer beter opletten! Heeft iemand ook het adres van de eigenaar van het parkeerterrein?

Likemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 22:19

Heel jammer dat dit zo heeft moeten gaan :(.
Ik heb de laatste foto's af van de tinker van ikkebenmar hier nog een paar:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ikkebenmar graag zou ik je mailadres ontvangen! :)
Ik hoop dat iedereen een topic maakt! Zou ik erg leuk vinden! :D

ikkebenmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 22:22

Haha hij springt er met volle overtuiging in :)

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 22:37

Als je ze wil sturen, heel graag Marianne!!
Ik maak een topic als ik alle foto's, wil graag foto's van alle fotograven plaatsen.
Volgens mij heb ik ze nu van Judith en Marianne.

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 09:42

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 18:45

Kaart is een goed idee. Ik wil niet vingertje wijzen, maar wie waren er in dw middag dan?

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 18:47

De modellen op de middag waren geloof ik 0nynke, Umaydream, ikkebenmar en Joltsje. Toch? :o

Likemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 22:21

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 23:07

Ketly schreef:
De modellen op de middag waren geloof ik 0nynke, Umaydream, ikkebenmar en Joltsje. Toch? :o

Klopt idd :j
Ik weet van mezelf heel zeker dat ik geen mest heb achtergelaten. Er kan natuurlijk wat uit de trailer zijn gerold, dat zou ik dan heel dom van mezelf vinden en erg vervelend voor degene van het parkeerterrein, maar volgens mij is dat ook niet gebeurd.. :o

ikkebenmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 10:07

Er blijft bij mij nu een beetje een vervelende nasmaak hangen. Ik word er nu op aangewezen, terwijl mijn paard niet eens gemest heeft. Het is wel zo dat we dit als groep in de gaten moesten houden, maar we zijn toch allemaal volwassen genoeg om daar zelf over na te denken?

daniquexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-13 09:00

dit is wel heel erg jammer inderdaad.
wij hebben het inderdaad helemaal schoon achtergelaten, ik begrijp best het punt maar waarom worden wij daar op gewezen terwijl wij er keurig over nagedacht hebben.

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 14:12

Tja, er zal toch iemand wat achter hebben gelaten. :+ Maakt verder ook niet uit wie, we zijn daar gewoon als groep verantwoordelijk voor geweest. Dus, namens iedereen kaart sturen, excuses aanbieden, namen eronder en klaar is kees. Wie wil een kaartje halen? Ik zou best willen, maar hou echt geen tijd over. Dus mocht iemand dat even willen doen en het adres achterhalen, is dat ook weer geregeld..... (Danique misschien..? Als meetingstarter? :) )

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 15:13

Als het er schoon was achter gelaten, had Amanda geen bericht ontvangen. ;)

Adres staat op hun website.

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 15:34

Website van restaurant de trochreed bedoel je?
Dat is dan al handig.
Heb 't even opgezocht:
Boskwei 27
9067 DM
Readtsjerk

Dus als Danique (of iemand anders kan ook natuurlijk) dan even een kaartje haalt, wat erop schrijft en de namen eronder zet, is dat geregeld! :)

ilsexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 20:50

Eerlijk? Ik ga geen kaartje oid sturen (was mee als fotograaf, heb ook de paarden daarna niet meer gezien) als er hier word gezegd dat t terrein netjes is achter gelaten, dan geloof ik dat. In de namiddag konden er ook nog wel trailers zijn geweest om vervolgens met hun paard daar te rijden. Er kwamen immers genoeg ruiters langs die dag!

Het kan ook zijn dat wij het goed vonden opgeruimd en dat een hoteleigenaar daar heel anders over dacht omdat hij geen paarden houdt.
Om al dat stront tussen het grint weg te scheppen lijkt mij ook niet echt easy en er kon idd ook nog wel een paar drollen uit de trailer gevallen zijn tijdens dat de klep dicht werd gedaan of bij het weg rijden.

Persoonlijk vind ik het wat een overdreven reactie van de eigenaar maar snap hem wel dat hij niet meer trailers op zijn erf wilt maar er is vast wel in de buurt genoeg plek om trailers neer te stallen.
Laatst bijgewerkt door ilsexxx op 03-10-13 21:03, in het totaal 1 keer bewerkt

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 20:54

Wegens een misverstand, bericht gewijzigd. :)

Ik wil jullie mijn excuses aanbieden, omdat ik namelijk het beste voor alle partijen over heb, probeer ik iedereen eensgezind te houden. Wat na feedback van bovenstaande bokker niet helemaal geslaagd blijkt. :o
Mijn opmerkingen waren i.i.g. niet belerend bedoeld maar ik vind de situatie zo jammer. Het bos van Oenkerk is zo mooi en ik probeer de betreffende betrokkenen en eigenaren alleen maar tevreden te houden opdat wij met z'n allen er nog lang van mogen genieten.

Hopelijk begrijpen jullie dat ook. Ik begrijp i.i.g. dat mijn tactiek niet tactisch was.

Y;(
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 03-10-13 21:15, in het totaal 1 keer bewerkt