Volgens mij heb ik alle fotos binnen! Ben er erg blij mee, nu kijken wat ik wil nabestellen kunnen de tarieven daar voor in het topic gezet worden? Of heeft iedereen een site?
De foto's van de 2 haffies samen staan ook op de website!
En nog een foto van sharon
dus ik ben klaar
NorwayFjord
Geplaatst: 14-05-14 07:37
Aaahh die foto is echt leuk
Ik hoef alleen de 2 Haffies nog en dan ben ik ook klaar Denk dat ik die vandaag wel af heb!
Niobe
Geplaatst: 16-05-14 01:06
Prachtig werk jullie!
En sorry, ik ben zo traag als een wandelende kiwi.. En dit weekend heb ik nog 3 dingen staan die min of meer prioriteit hebben, waaronder de bruiloft van mijn broer.. Maar ik vind het ook weer vervelend om de foto's van deze meeting achteruit te schuiven, dus vanaf zaterdag probeer ik elke dag 1 model af te maken en te plaatsen. Ik houd echter al helemaal niet van afraffelen, dus als elke dag 1 niet lukt: alvast mijn excuses!
De foto's van Backy zijn nu klaar en staan erbij op mijn website. Van alle anderen heb ik de foto's geplaatst die klaar zijn, maar daarvan komen er dus zo gauw als mogelijk meer bij!
Als het goed is heeft iedereen van mij mail gehad met de foto´s en de tarieven. Als er modellen zijn die nog geen mail hebben gehad kunnen jullie me dat dan laten weten