Ik hoop dat er snel iemand gevonden word! En anders wil ik ook evt. wel alleen staan hoor, geen probleem

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Lisaa_ schreef:Deb0raa schreef:Sorry...
Maar snap er nu niks meer van..
Van de week hadden we nog 5 modellen, chantie gaat niet mee..
En babootje moet dan als ik het goed had invallen als model voor chantie..
Dus hoe kunnen we er nu nog 1 missen??
Der valt niet zoveel niet te snappen toch?
Luwaniej1 die kan niet mee dus die heeft zich afgemeld.
Lieke had zich al eerder afgemeld maar dat had ik niet gezien die heeft zich dus ook afgemeld.
en mis ik dus 2 fotografen, daar ben ik nog naar op zoek.
en modellen, Roxanne met amaretto die is kreupel en die gaat dus niet mee.
Chantie met enjoy, red het niet omdat haar vriend tot 5 werkt.
Maaaar daar heb ik Babootje voor in de plaats met Tiesto dus dan hebben we nu 4 modellen en moeten we er nog 1, snapt u??
Bedankt voor de berichten op FB, het belangrijkst vind ik het model de fotografen zouden ook 8 kunnen
Deb0raa schreef:RdLFoto schreef:Debora, zou jij eventueel nog iemand kunnen meenemen? Geen probleem als het niet kan hoor, maar dan weet ik dat.![]()
Zelf kon ik wel meerijden, toch?
Hmmm is afhankelijk wie mij daarheen rijdt, die vrouw die mij eerst zou brengen is pas geopereerd aan haar arm.
Je hoort me snel!
_Lisaa_ schreef:hahaha okee jikkee dan hoop ik dat optijd te horen dat ik nog even iemand anders kan zoekenen anders idd 1 paardje even rust.
Debora, dat kan als ze wilt graag maar als ze geen trailer laat en op t laatste moment niet komt kan ik geen nieuw model meer zoeken en missen we een model.. misschien ook niet handig? Kan ze niet oefenen met de trailer dat haar paardje vertrouwen krijgt in de trailer?:)