2/3 uurtjes. Half slapend rekentoets zitten maken. Ga toch maar overdoen woensdag, kijken of ik dan wel net een 5 kan halen ofzo.
EDIT: Schema is aan het uploaden.. Ik heb trouwens nog een fotografen plekje vrij. Hoeft niet perse opgevuld, maar is natuurlijk altijd leuk. Dus als jullie nog enthousiaste mensen weten ?
Rood, Devil. Valt dus af. Frederieke met Grease is even afwachten tot 19:00 uur. Als zij wél kan, hoef ik dus geen vervanging meer te zoeken.. dan reist ze samen met Titine met Zafire mee (ik zoek straks wel weer foto voor Marlies op ) Als niet, dan licht ik de reserves weer in. Ik kan altijd nog de mini's uit elkaar halen en apart doen, dan hoef ik maar 1 model te regelen. Misschien wordt het fotograferen dan ook wat makkelijker.. Marlies en ik hebben altijd een beetje moeite met mini's, en hebben we dan meer tijd per mini.
Wel wat eerder, gewoon in de pauze zorgen dat je aanwezig bent en je laatste borstel er overheen haalt. Dan loop ik een stukje terug om jullie te halen en beginnen we 13:40.
Hmm de minis apart is misschien wel fijn... Afgelopen week had ik ook moeite om ze beide genoeg op de foto te krijgen in die 20 minuten...
Anoniem
Geplaatst: 03-07-13 15:05
Cynn_x schreef:
Wel wat eerder, gewoon in de pauze zorgen dat je aanwezig bent en je laatste borstel er overheen haalt. Dan loop ik een stukje terug om jullie te halen en beginnen we 13:40.
oke top!!
Anoli
Geplaatst: 03-07-13 15:06
we hadden er trouwens net zo goed een voskleurige meeting van kunnen maken
Anoniem
Geplaatst: 03-07-13 15:08
Anoli schreef:
we hadden er trouwens net zo goed een voskleurige meeting van kunnen maken