Maar als we langere tijden doen dan moeten de paarden wel langer wachten wat bij sommigen niet echt mogelijk is denk ik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sieltjuh schreef:Nee, er was juist besloten NIET elk paard apart te doen.... .
Heeft Maria paar dagen terug in een reactie gezet... Of ben ik nou echt seniel aan het worden...
Sieltjuh schreef:Optie 1:
10 min. portret p.p., daarna losgooi/longefoto's per model omstebeurt, daarna evt. rijfoto's + sunsetfoto's:
Voordelen:
- Sneller wisselen
- Sneller klaar met portretfoto's
Nadelen:
- Lange wachttijd voor laatste losgooi/portretfoto
(- Zelfde soort losgooi/longefoto's van elke fotograaf (niet mijn woorden, ik ben geen fotograaf???) )
(- Te krap voor portretfoto's (niet mijn woorden, ik ben geen fotograaf???) )
Optie 2:
15 min. portret en ter gelijkertijd losgooi/longefoto's, daarna evt. rijfoto's + sunsetfoto's:
Voordelen:
- Verschillende losgooi/portretfoto's
- Genoeg tijd voor foto's
- Nergens dat iemand lang moet wachten
Nadelen:
- Paarden moeten 4x aan longe of los
Aanvullen waar nodig....
Sieltjuh schreef:Dankjewel meiden voor de aangeboden hulp van het sjouwen. Als we optie 1 nemen, moet mijn moeder echter wel erg lang wachten, voordat de gemaakte "paddock" kan worden opgebroken (tot na de laatste losgooifoto's).
Dat is ook een beetje mijn punt... Mijn moeder gaat mee, omdat ik dat aan haar heb gevraagd, maar wil haar heel de avond ophouden, omdat ik zo nodig met mijn paard op de foto moest. Ik dacht eerst dat iemand anders al prikpaaltjes en touw mee kon nemen, maar is natuurlijk pas sinds gisteren bekend dat ik die meeneem.
Als iemand anders nog wat meeneemt en we een tweede "paddock" kunnen bouwen, is dat probleem natuurlijk opgelost.
Sieltjuh schreef:Het enige wat ik wil meegeven is:
Paddock gaat mee als ik wegga. Ik ga niet mijn moeder nog een uur op het strand laten staan, nadat ik al met mn paard naar huis ben. Dus óf iemand regelt een tweede paddock of alle losgooifoto's worden daarvoor gedaan. Dat is mijn enige punt, waar ik eigenlijk heel stellig in ben.
maria1991 schreef:Ik heb nog weinig voorkeuren gehoord. Zal ik knoop doorhakken en zeggen dat we toch voor optie twee gaan? Dan heb je ook minder schema's dus hoef je minder op de tijd te letten. Het schema van Sieltjuh/ Ersilia is dus het actuele schema wat we aanhouden. Staat ergens paar pagina's terug.
maria1991 schreef:Zo, 500 m lint besteld. Zal genoeg zijn denk ik!
Amber27 schreef:Wij hebben 17 prikpaaltjes in de aanbiedingen eventueel ook nog lint