Hindo2 schreef:Mijn paard heeft geen lange manen maar dressuur sport coupe![]()
dan liever knotten?
Ja dan staan knotten wel mooier op de foto

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sanco schreef:Ik snap dat de andere mensen voor gaan hoor, dat bedoelde ik ook niet met mn berichtjemaar als jullie last minute nog wat willen opvullen kan ik misschien helpen, zo bedoel ik t
maar volgens mij heeft desiree mijn nummer wel dus dat hoor ik dan wel
NESCAFE schreef:Ik heb nog even naar de eb- en vloed tijden gekeken en komen 12 en 13 oktober in aanmerking. De zon gaat dan echter al om 19.00 dus zouden we in elk geval al eerder moeten beginnen. De volgende optie is het weekend van 26/27 oktober, dat zou dan aan het einde van de middag worden. Zonsondergang is dan om 18.30 op zaterdag en dan gaat ook de klok denk ik om. Op zondag dus een uur eerder 17.22 zonsondergang
Het lijstje, graag aanvullen voor diegene die voor de meeting van 14 september stonden gepland: (en Maybritt natuurlijk)
zaterdag 12 oktober:
zondag 13 oktober: Nescafe
zaterdag 26 oktober:
Nescafé
Desiree
zondag 27 oktober: Nescafe
DesireeK schreef:NESCAFE schreef:Ik heb nog even naar de eb- en vloed tijden gekeken en komen 12 en 13 oktober in aanmerking. De zon gaat dan echter al om 19.00 dus zouden we in elk geval al eerder moeten beginnen. De volgende optie is het weekend van 26/27 oktober, dat zou dan aan het einde van de middag worden. Zonsondergang is dan om 18.30 op zaterdag en dan gaat ook de klok denk ik om. Op zondag dus een uur eerder 17.22 zonsondergang
Het lijstje, graag aanvullen voor diegene die voor de meeting van 14 september stonden gepland: (en Maybritt natuurlijk)
zaterdag 12 oktober: Tamara
zondag 13 oktober: Nescafe, Tamara
zaterdag 26 oktober:
Nescafé
Desiree
zondag 27 oktober: Nescafe