~ Fotomeeting Havelte voorjaar 12 mei

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Arinossa

Re: ~ Fotomeeting Havelte voorjaar 12 mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 08:24

Alicelover hoeveelste reserve ben je dan? Het lijkt mij dat de reserves dan mogen komen.
Ik woon vlakbij, op welke reserveplaats sta ik? Maak ik nog kans?

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 08:25

Happinez schreef:
Idd zeer jammer dat mensen afmelden met zulke redenen :o
Een hoogdrachtige merrie was dat vorige week ook al toch :') :+

:oo Nee hé niet aflassen :(
Staan ze voor niets al 2 dagen op hooi :(:)

Maar ik heb me niet vorige week opgegeven ;)
En stel ze was vorige week bevallen dan had het wel gekunt.
Vandaar niet eerder afgezegd.

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 08:35

Ik vind het erg jammer dat mijn reden raar gevonden wordt
Er konden 3 dingen zijn.
1. Ze beviel vorige week of ervoor
2. Ze had nog geen enkele uier of slappe banden nu
3. Ze heeft wel uier en slappere banden.
De kans dat het kon was dus groter gezien ze 26 mei pas is uitgerekend. Maar 'helaas' is geval 3 aan de hand. En ik denk niet dat ik de enige ben die dit had gekozen.

Verder is dit niet de enige reden, maar de andere is prive. En als jullie dit al niet snappen snappen jullie dat ook niet.

Dit wou ik nog even kwijt omdat ik het erg vervelend vind dat er zo over me wordt gepraat.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 08:44

Maysie schreef:
Karen en ik hebben vanavond overleg gepleegd. Wegens het voorspelde weer (80% kans op regen, wind 4, neerslag 2-8mm) en de vele afmeldingen hebben we besloten om het morgen nog eens te bekijken of we het door laten gaan of dat we het verplaatsen. We zouden het zelf erg graag door laten gaan maar realiseren ons dat met het voorspelde weer dit niet een verstandige keuze is. Echter twijfelen wij nog, vandaar dat we het morgen nog eens bekijken. Mocht het niet doorgaan dan zouden we het graag willen verplaatsen want de modellen die over zijn, zijn werkelijk schitterend :)). Onze excuses en hopelijk begrijpen jullie onze keuze. Het is dus echter nog geen definitieve keuze!

Bij verplaatsing hebben uiteraard de gekozen recht op een plek op de modellenlijst. Eveneens als de fotografen die er nog op staan :)

Ben ik eindelijk van de reservelijst af, gaat het weer en de vele afmeldingen waarschijnlijk roet in het eten gooien. -O-
Hopelijk klaart het nog op want ik heb mij echt enorm verheugd op deze meeting. Wanneer het verplaatst wordt, weet ik ook niet of ik nog mee zou kunnen in verband met vele andere (fotografie) afspraken.

Nouwja, afwachten maar.

josje4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 09:39

Als er een andere datum komt kan ik misschien wel mee ( ligt aan de datum ;) )
Maar ik begrijp als jullie de reserves dan voor laten!

Annalovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 10:29

Hmm, hoeveel modellen en fotografen hebben we nu nog dan? Als het compenseert...

Word natuurlijk niet heel mooi weer dus ook wel iets mindere foto's dat is dan wel weer zo.

FD_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 11:07

Ik moet het wel vandaag weten ivm huren van de trailer :)

Annalovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 12:47

Lijkt me zowiezo erg handig dat we optijd weten of het wel/ niet doorgaat. (weer zit er niet heel goed uit..) maar gewoon hopen zoals Melanie zegt :')

Mariska_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 13:03

Mocht het niet doorgaan...en er word een andere datum gekozen, mijn zwartbruine grote ruin (haast zonder aftekeningen,enkele witte haartjes op hoofd) staat hier 7 juli tm 21 juli in Havelte :D
*Hint* haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 13:10

Laura mijn opmerking is niet alleen voor jou bedoeld hoor. Het valt mij sowieso op dat heel mensen zich zo maar afmelden, in jou geval snap ik het wel want je weet niet wanneer een merrie bevalt.. Of als iemand die auto kapot heeft, maar de reden 'ik heb het druk' vind ik persoonlijk nogal vreemd. Je weet in z'n geval toch wanneer een meeting is, ik heb het ook gigantisch druk (ben aan het afstuderen :D) maar daarom meld ik mij toch ook niet af.

Annalovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 13:38

Dan kun je er of omheen plannen of gewoon niet opgeven.. Vind het ook een beetje vaag hoor Wianca... Maar goed

Annalovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 14:19

magda_90 schreef:
Maysie schreef:
Karen en ik hebben vanavond overleg gepleegd. Wegens het voorspelde weer (80% kans op regen, wind 4, neerslag 2-8mm) en de vele afmeldingen hebben we besloten om het morgen nog eens te bekijken of we het door laten gaan of dat we het verplaatsen. We zouden het zelf erg graag door laten gaan maar realiseren ons dat met het voorspelde weer dit niet een verstandige keuze is. Echter twijfelen wij nog, vandaar dat we het morgen nog eens bekijken. Mocht het niet doorgaan dan zouden we het graag willen verplaatsen want de modellen die over zijn, zijn werkelijk schitterend :)). Onze excuses en hopelijk begrijpen jullie onze keuze. Het is dus echter nog geen definitieve keuze!

Bij verplaatsing hebben uiteraard de gekozen recht op een plek op de modellenlijst. Eveneens als de fotografen die er nog op staan :)

Ben ik eindelijk van de reservelijst af, gaat het weer en de vele afmeldingen waarschijnlijk roet in het eten gooien. -O-
Hopelijk klaart het nog op want ik heb mij echt enorm verheugd op deze meeting. Wanneer het verplaatst wordt, weet ik ook niet of ik nog mee zou kunnen in verband met vele andere (fotografie) afspraken.

Nouwja, afwachten maar.

Nou precies dat heb ik ook :+
Vind het heel leuk dat ik mee mag *\o/* Heb er ook redelijk wat voor geregeld en als het dan afgezegd word zou ik erg balen gezien ik dan waarschijnlijk niet mee mag (gezien ik 3e reserve ben... )

fietje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 16:06

ooo als het eventueel verplaatst word kan ik wel mee , ik zat met een verschuiving van mijn opleiding academisch rijkunst waar door ik plots niet meer kon maar als het bijv. opschuift een week kan ik gewoon mee !!
ik hou het in de gaten

alicelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 16:09

Arinossa schreef:
Alicelover hoeveelste reserve ben je dan? Het lijkt mij dat de reserves dan mogen komen.

Geen idee, ze hebben maar 3 reserves bekend gemaakt toen der tijd. En deze 3 staan inmiddels allemaal op de lijst.

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 19:44

Arinossa schreef:

We hadden enkel de 3 reserves genomen, ik had niet op zoveel afmeldingen gerekend.

We hebben het er net over gehad. Hoe staan jullie er voor om het een week op te schuiven. Het zou volgende week als het goed is goed weer worden :). Deze zondag wordt er nog steeds slecht weer voorspelt. Als het nou een beetje was ok, maar dit is 70% kans op regen etc. etc.

Dus hoe staan jullie er voor om het een week op te schuiven?

Het is op het moment even lastig omdat Karen geen internet heeft dus overleggen gaat wat lastig.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 19:47

Dan kan ik helaas niet, heb zaterdag en zondag andere afspraken staan. -O-

fietje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 20:02

als we het een week door schuiven kan ik weer mee doen (als dat kan :o ) ... alleen is het wel Pinksteren de 19e mei dat maakt mij verder niet uit maar misschien anderen wel ..

xvivianlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-13 20:18

Na lang te hebben overlegt hebben we besloten de meeting te verplaatsen er moet een hoop geregeld worden met dw reserve modellen en eventueel met de nieuwe modellen. Ons lijkt het een goed idee om de meeting te verplaatsen naar volgende week zondag. Volgens de woorspellingen moet het dan geweldig mooi weer worden en hebben wij iets meer tijd om onze reserve lijst op orde te stellen
we willen er natuurlijk een leuke dag van maken en willen niet dat het een ongeregelde bende wordt. Natuurlijk vinden wr jullie mening ook heel erg belangrijk en gaan we hierom ook kijken naar wat jullie van het idee van volgende week vinden het is dan natuurlijk pinksteren dus melden als je daar problemen mee hebt is niet raar ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 20:23

Laura (xGoldenhero) en ik kunnen volgende week zondag (19 mei) aanwezig zijn :)

xvivianlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-13 20:25

Heel fijn we wachten nog even op de andere reacties

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 20:26

Helaas, dan zal ik mij af moeten melden. -O-

Annalovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 21:03

Ik kan wel! Mama is wel jarig 19 mei, maar ze viert het zaterdagavond.

Kim_Asterix

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 21:07

Ik heb trailer en alles al geregeld...
Lekker dan -O-

Volgende week kan ik niet, dan is het pinksteren en ben ik een weekendje weg.
Daarbij gaat het volgende week 3 mm regenen overdag in Havelte dus dat is al aardig zware regen om in buiten te zijn.

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 21:09

Idem hier , dan haak ik ook af.
Volgend weekend al vol staan.

Ekeif96

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 21:11

Jammer dat het morgen niet doorgaat.
Maar ik zou volgende week wel kunnen, maar dan alleen 's ochtends :j