Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Happinez schreef:Idd zeer jammer dat mensen afmelden met zulke redenen![]()
Een hoogdrachtige merrie was dat vorige week ook al toch![]()
![]()
Nee hé niet aflassen
![]()
Staan ze voor niets al 2 dagen op hooi
Maysie schreef:Karen en ik hebben vanavond overleg gepleegd. Wegens het voorspelde weer (80% kans op regen, wind 4, neerslag 2-8mm) en de vele afmeldingen hebben we besloten om het morgen nog eens te bekijken of we het door laten gaan of dat we het verplaatsen. We zouden het zelf erg graag door laten gaan maar realiseren ons dat met het voorspelde weer dit niet een verstandige keuze is. Echter twijfelen wij nog, vandaar dat we het morgen nog eens bekijken. Mocht het niet doorgaan dan zouden we het graag willen verplaatsen want de modellen die over zijn, zijn werkelijk schitterend. Onze excuses en hopelijk begrijpen jullie onze keuze. Het is dus echter nog geen definitieve keuze!
Bij verplaatsing hebben uiteraard de gekozen recht op een plek op de modellenlijst. Eveneens als de fotografen die er nog op staan
magda_90 schreef:Maysie schreef:Karen en ik hebben vanavond overleg gepleegd. Wegens het voorspelde weer (80% kans op regen, wind 4, neerslag 2-8mm) en de vele afmeldingen hebben we besloten om het morgen nog eens te bekijken of we het door laten gaan of dat we het verplaatsen. We zouden het zelf erg graag door laten gaan maar realiseren ons dat met het voorspelde weer dit niet een verstandige keuze is. Echter twijfelen wij nog, vandaar dat we het morgen nog eens bekijken. Mocht het niet doorgaan dan zouden we het graag willen verplaatsen want de modellen die over zijn, zijn werkelijk schitterend. Onze excuses en hopelijk begrijpen jullie onze keuze. Het is dus echter nog geen definitieve keuze!
Bij verplaatsing hebben uiteraard de gekozen recht op een plek op de modellenlijst. Eveneens als de fotografen die er nog op staan
Ben ik eindelijk van de reservelijst af, gaat het weer en de vele afmeldingen waarschijnlijk roet in het eten gooien.
Hopelijk klaart het nog op want ik heb mij echt enorm verheugd op deze meeting. Wanneer het verplaatst wordt, weet ik ook niet of ik nog mee zou kunnen in verband met vele andere (fotografie) afspraken.
Nouwja, afwachten maar.
Arinossa schreef:Alicelover hoeveelste reserve ben je dan? Het lijkt mij dat de reserves dan mogen komen.
Ik woon vlakbij, op welke reserveplaats sta ik? Maak ik nog kans?