Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wennie19 schreef:is het misschien een idee om achter op de parkeerplaats tegen de duinen aan de portretfoto's te doen
bij de blauwe streep
[ Afbeelding ]
en misschien kunnen we dan ook wel iets voor 19:00 uur beginnen zodat we wat meer tijd hebben voor de portretfoto's
daiswees schreef:heb ik al gedaan heb ook mensen die modellen zochten voor hun portofolio een pb gestuurdoproepje plaatsen voor fotografen?
Bagheera_206 schreef:neem aan van welDit is wel de betaalde parkeerplaats. Kun je daar ook met je trailer komen?
diesel_ schreef:had je nog gekeken en foto's zou natuurlijk helemaal top zijnVolgens mij staan daar wel hekken, kan vanavond even kijken..
Ik weet anders ook nog wel een mooi park in castricum maar goed dat moet iedereen wel willen dan..
Ik zal proberen paar fotos te maken van plekken bij t strand!
Hartje schreef:ik kom met de trailerZijn er mensen die lopend komen of komt iedereen met de trailer? Volgens mij is ijmuiderstrand (oude strand) al vanaf 18uur toegankelijk voor paarden.
Sjuup schreef:jij staat voor 15 juni ingepland dan hebben we 6 fotografen en nu 4 modellen maar daar hebben we nog reserve voor dus dat kunnen der gewoon 5 wordenIk kom lopend met Promis, dus strand Ijmuiden gaat het voor mij niet worden..
Hoeveel modellen en hoeveel fotografen zijn er nu?
diesel_ schreef:dat is jammerwennie19 schreef:is het misschien een idee om achter op de parkeerplaats tegen de duinen aan de portretfoto's te doen
bij de blauwe streep
[ Afbeelding ]
en misschien kunnen we dan ook wel iets voor 19:00 uur beginnen zodat we wat meer tijd hebben voor de portretfoto's
Daar staan betonnen palen met prikkeldraad
Ik heb verder gekeken maar lastig om niet van t ruiterpad te wijken,
Op / langs fietspaden is ook niet echt een optie aangezien daar ook allemaal hekwerk omheen zit.