FR_Foto schreef:welke lens is handig om mee te nemen??mijn gewone of mijn telelens?(telelens is 70-300mm)Telelens. Zei ik laatst al haha.
Cynn_x schreef:FR_Foto schreef:welke lens is handig om mee te nemen??mijn gewone of mijn telelens?(telelens is 70-300mm)Telelens. Zei ik laatst al haha.oh ja foutje haha is goed
Mijn website staat ook in mijn onderschrift Oh bah ik heb er zo'n zin in dat ik mijn werkdag morgen niet eens doorkom denk ik
Moonfight schreef:Ik heb er ook zin in! Vind het ook wel een beetje spannend aangezien het mijn eerste meeting is me 2 ook mijn eerste
Het is 40 min rijden. We hoeven er in principe niet stipt 10.00 te zijn maar liever iets te vroeg dan te laat natuurlijk. Rond 09.15 op station Barneveld dan.
Marlies welk adres houdt jij aan? Misschien komen we elkaar onderweg wel tegen.Ik rijd in een grijze 107 .
Brandsweg toch gewoon? Ik haal hun bij Barneveld Centrum op. Hoe laat ga jij weg? Anders kunnen we altijd achter elkaar aan rijden...Grijze 107? Ik in een witte 107!! En mooie timing!
Niobe schreef:Mijn website staat ook in mijn onderschrift Oh bah ik heb er zo'n zin in dat ik mijn werkdag morgen niet eens doorkom denk ik Wow mooie foto's!Dit wordt ook mijn eerste meeting
Bellatrix schreef:Meeting groentjes!! Jullie zijn toch niet zenuwachtig he? Het is hartstikke leuk!!Stiekem wel een beetje
Kunnen we trouwens een huisnr intikken in de navi of moeten we alleen Brandsweg intoetsen en die maar uitrijden ofzo?
Brandsweg helemaal uitrijden, over 't spoor/wildroosters/viaduct en dan kom je op de parkeerplaats uit. Is niet heel groot..
Mama_Rianne schreef:Brandsweg helemaal uitrijden, over 't spoor/wildroosters/viaduct en dan kom je op de parkeerplaats uit. Is niet heel groot..Ik zie nu net aan je link in je onderschrift dat jij mijn buurmeisjes weleens fotografeert