hahaha ik ga echt helemaal stuk om de gekke bekken hier:P heb een knipogende aram:P een verbaasde tessa een tuitende nena:P whahaha sorry houd het nog even voor mezelf mensen eerst even selecteren en dan gooi ik er wat op:P
oke mensen help mij:P kan ik ook fotos toevoegen direct vanaf mijn computer of moeten ze perse ergens op internet staan?
Zo.. Volgens mij heb ik nu wel minstens 1 foto van ieder paard op het forum staan! ..ben niemand vergeten toch?
Wat een mooie foto van Thalien en Maaike! Hij staat al op FB om bewonderd te worden! Super gaaf zeg! Smaakt naar meer!!!!!!
Zo ik heb even 3 nieuwe fotoshop programmas geïnstalleerd, nadat ik mn werkstukken af heb kan ik beginnen
Heb je het met hoofdletters gedaan? Ik deed het namelijk met kleine letters en dan doet hij het niet Nog een voorproefje van Gracia
Hoe moet je inloggen? Moet je dan eerst nog registreren ofzo..Ik dacht dat het dezelfde gebruikersnaam en we was als bokt
En helemaal geweldig die foto's Sharon!!!! Superrrrr gaaf! Maaik en ik zijn er heeeel erg blij mee!!!!
Mijn eerste foto's staan op het forum van Ziggy Met de rest ben ik keihard bezig!!!hier vast een voorbeeldje
jammer ingvild!! je zei het al tegen me die middag:( zijn na mijn tip je foto's wel beter geworden of niet?