Oke, want ik volg het even niet meer zo goed met alle drukte van school met de examens die eraan komen Welke paarden komen dan ook al weer? Sorry als ik het terug kan lezen
Kijk even voorgaande reacties.. Omdat ik al hele planningen had gemaakt etc.. En dan weer moet zitten verschuiven met allemaal fotografen leek me dit iets makkelijker. Beide dagen zijn erg goede modellen. Renée zei zelfs dat die van 11 lei nog leuker waren, dus dacht dat ik er niemand mis mee deed.
Jawel, want had die planning al opgemaakt en dan moest ik weer zien dat die fotograaf in kwestie van dag kon wisselen en dan weer een nieuwe fotograaf regelen, zien dat die nog vrij waren op zaterdag etc. Is gewoon veel makkelijker en lijkt me niet echt een probleem. Bij beide zijn goede modellen en goede fotografen. En echt veel tijd om te babbelen etc ga je toch niet hebben, want het schema is erg strak!
Het kan trouwens nog steeds dat er een fotograaf zondag wegvalt.. En dan ga ik het idd op die manier doen als het enigszins nog kan voor de fotografen.