Helaas helaas.. hopelijk kunnen we ooit een keer een meeting meedoen...
We wensen iedereen wel alvast een en mooie dag toe!
stalnijmegen
Geplaatst: 22-04-13 21:03
Ik zou wel graag willen weten of orienta stand by moet staan of niet ivm wassen.
Bo_San
Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-13 21:05
stalnijmegen schreef:
Ik zou wel graag willen weten of orienta stand by moet staan of niet ivm wassen.
Ik heb even snel gekeken, er vallen er twee uit en caron de eerste reserve is ook afgevallen, dus je stat niet meer op de reservelijst, maar de 'gewone' lijst
stalnijmegen
Zou ik trouwens ook in de middag kunnen? Had wel aangegeven dat ik het mij niet uitmaakt.. Maar als er in de middag nog plek over is dan ga ik toch liever daar . Hoef ik niet zo vroeg op te staan, haha!
Wanneer horen we of het verzet wordt? Dat zou mij namelijk goed uit komen. Boy is niet erg mooi op dit moment hij heeft deels nog geschoren/kale vacht en deels al zomervacht..
Vandaag, ik ben gisteren gaan kijken op de locatie. Wilde zwijnen hebben de hele boel lopen omploegen. Dat zou betekenen dat voor het losgooien nu alles zeer ongelijk is en bijna niet mogelijk. ook loopt de natuur achter, waardoor het nog erg kaal is. KNMI lijkt iets beter nu voor zondag, maar goed eerlijk gezegd twijfel ik daaraan, want vanaf morgen ineens regen en flink gedaalde temp.
Om niet te kort van tevoren nog te moeten beslissen, wil ik voorstellen het te verzetetn naar mei/ juni. Dan kunnen er ook weer meer mensen mee. Alleen welke datum zou het dan moeten worden?
Mikkee
Geplaatst: 25-04-13 09:09
Bo_San schreef:
Om niet te kort van tevoren nog te moeten beslissen, wil ik voorstellen het te verzetetn naar mei/ juni. Dan kunnen er ook weer meer mensen mee.
Zou handig zijn voor mij. Misschien kan ik dan toch komen met mijn quartertje Skeet, als ze tenminste (opnieuw?) wordt gekozen
stalnijmegen
Geplaatst: 25-04-13 09:10
Snap je volkomen san. Was er vd week met de honden en t is nu niet op zijn mooist. Datum maakt me niet zo veel uit
dat is jammer dat het niet doorgaat... Is dit nu definitief? ik zit nl niet zo vaak op bokt... Nadine wel leuk als je er de volgende keer wel bij kunt zijn
Misschien een idee om via datumprikker.nl gewoon alle zaterdagen(?) van deze 2 maanden in te zetten en iedereen in te laten vullen welke ze wel en niet kunnen en daaruit weer de meerderheid halen?