Definitief schema, modellen en fotografen!
06-nummer
Ik heb van iedereen een 06 nummer ontvangen en de mijne teruggestuurd. (Misschien ben ik iemand vergeten de mijne terug te sturen?)
Ik mis natuurlijk alleen nog van de 2 modellen en 2 fotografen die we nog missen.
Verzamelen
Ik wil iedereen vriendelijk doch dringend verzoeken om op tijd te komen! Dus de ochtendgroep tussen 10.15 en 10.30. Houdt 10.15 aan voor het geval je het niet kan vinden ofso. Om 10.30 gaan we echt richting de fotoplek lopen. Dit is namelijk ook nog een stukje lopen. Heb ik niks van je gehoord en je bent er om 10.30 niet dan ga ik er vanuit dat je niet op komt dagen of je onverwachts verhinderd bent of dergelijk.
De middaggroep moet tussen 13:00 en 13:15 verzamelen. Om13:00 kom ik jullie kant opgelopen. En om 13:15 gaan we richting de fotoplek. Zorg dus ook dat je er uiterlijk 13:15 bent!
Schema
Ik print het schema voor de fotografen uit. Ik wil jullie verzoeken om je echt aan het schema te houden. Ik gil elk kwartier dat we gaan wisselen. Ga niet naar een ander model dan op je schema staat want dan loopt heel het schema in de war en kunnen we zeker op uitlooptijd rekenen.
Het weer

Zaterdag 13 april op de Veluwe in Kootwijk
Modellen
1. Sappos met Nelson en Blaze
2. Letsdunit met 2 mini's
3. Maydine met Sueno
4. mvdbijl met Storm
5. heartbeat999
6. sasjaaa met Benji, Zipper en Djinty
7. Jody87 met Diva
8. Mucho met Tim
9 + 10. Verrassing!
Extra: Met letsdunit komt deze knapperd ook mee. Mocht er een model in de ochtend uitvallen dan neemt zij die plek in. Valt er niks uit dan doet ze mee met de losgooifoto's en als er nog tijd is kunnen er dan ook nog portret/standfoto's gemaakt worden.
Fotografen schreef:
Citaat:
10:15 - 10:30 Verzamelen
10:45 - 12:00 Portret/standfoto's
12:00 - 13:00 Actiefoto's + uitlooptijd
13:00 - 13:30 Pauze + verzamelen groep 2 (uiterlijk 1u er zijn!)
13:30 - 14:45 Portret/standfoto's
14:45 - 15:45 Actiefoto's
Ochtend 10:15 - 10:30 verzamelen
- mvdbijl met storm
- sasjaa met benji djinty en zipper
- Mucho met Tim
- heartbeat999
- letsdunit
Middag Tussen 13:00 - 13:15 verzamelen
- Sappos met Nelson en Blaze
- Maydine met Sueno
- jody87 met Diva
- Verrassing!
- Verrassing!
Adres: Houtvester van het Hoffweg, Kootwijk (Vlakbij de uitkijktoren)
Meestal vindt de TomTom het wel maar toch nog even een omschrijving.
Vanuit het oosten neem je afslag 18, je rijdt door Kootwijk heen en na een paar kilometers zie je aan de linkerkant een weg die naar de uitkijktoren loopt. Daar is het.

Vanuit het westen neem je afslag 17. Na de afslag richting Harskamp. Een paar kilometer doorrijden totdat je bij een rotonde komt. Deze 3/4 rond richting Kootwijk. Je komt dan op een slingerende weg door het bos (Heetweg) en moet na een paar kilometer rechtsaf de Houtvester van het Hoffweg op.

En wat printscreens ingezoomd. A is vanaf West, C is vanuit Oost. Het rode is de parkeerplaats, het groene is de weg die we gaan lopen.