Fotomeeting duin en strand in Zuid Holland?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Welke datum?

19 januari
3 (6%)
17 februari
17 (36%)
17 maart
26 (56%)

Totaal aantal stemmen: 46

Anoniem

Re: Fotomeeting duin en strand in Zuid Holland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 15:50

Ik vind het schema wéér wijzigen uberhaupt geen optie, tbh.

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 16:09

Het is slechts het vorige schema aanhouden waar ik op de middag stond maar goed laat maar zittennnn

xhenkexspons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-13 17:02

Ik snap ook niet zo veel van je laatste schema Gowlan.. Sorry maar de meeste zijn het met dit schema eens. Ik wil niet weer de boel hélemaal omgooien.

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 17:07

Hoe bedoel je mijn laatste schema, ik heb geen schema ingestuurd.
Snap alleen niet wat alles voor moeite is, maar maakt niet uit.

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 17:32

We kunnen niet alleen met jou rekening houden en alles wéér omgooien.
Het is ook al in minder dan 3 weken, zo kun je bezig blijven.
Ik denk dat het schema nu maar definitief moet worden. Dan kan Henke zich verder gaan focussen op de rest van de organisatie.

Kijk of je misschien iets kan regelen voor de ochtend. Zou jammer zijn als je niet zou kunnen komen, je hebt een leuke pony. :j

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 17:51

Ik moet uiterlijk om 4uur in de auto zitten, dan is de meeting nog bezig. Vind iemand dat een probleem? (Ik ben fotograaf) dat kan ik natuurlijk begrijpen en anders ben ik uiteraard bereid mijn plekje af te staan aan een reservelijst fotograaf die wel de hele dag kan :)

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 18:12

Persoonlijk wel.
Ik vind het altijd jammer dat er zo gerommeld moet worden op zo'n meetng. Zorg dat je de tijd hebt en zorg dat je vervoer hebt eer je je inschrijft! Erger me er stierlijk aan.
Eerder weggaan is ook niet leuk voor de modellen.. die verwachten van 10 fotografen foto's en niet de laatste 3 modellen van 9.

Dat is mijn mening :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 18:20

Wat mij betreft geen probleem, maar dat is uiteraard niet aan mij :)

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 18:23

NatassJa schreef:
We kunnen niet alleen met jou rekening houden en alles wéér omgooien.
Het is ook al in minder dan 3 weken, zo kun je bezig blijven.
Ik denk dat het schema nu maar definitief moet worden. Dan kan Henke zich verder gaan focussen op de rest van de organisatie.

Kijk of je misschien iets kan regelen voor de ochtend. Zou jammer zijn als je niet zou kunnen komen, je hebt een leuke pony. :j

Je hebt gelijk..
Naja sorry, geef me maximaal een week om wat te regelen aan vervoer..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 18:32

Wat mij betreft geen probleem showteam, het houdt voor de middagmodellen alleen in dat ze van één fotograaf geen rijfoto's hebben, maar hoe erg vinden zij dat :) ?

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 18:54

Ik vind het ook geen probleem voor dat half uurtje Showteam.

Maar ik snap ook heel goed wat Ivonka zegt! Voordat je jezelf opgeeft, zorg dan dat je zeker weet dat je vervoer heb en dat je niks geplanned hebt staan op die dag. Scheelt veel gehussel van schema's, het moeten regelen van eventueel reservemodellen etc. etc. en de stress voor Henke.

Als ik dit mag zeggen :o Dit schema is definitief en wordt niet meer veranderd. (Tenzij er natuurlijk écht iets tussen komt of er iets gebeurd)
Dus dat is stap 1 *\o/* Nu de rest nog :D

Tarn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 19:06

Voor mij is het schema prima!
Nu hopen dat paardlief zich wilt gedragen, gekke merrie! Anders zijn het vast ook leuke effect foto's als ik eraf val :D

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 19:07

:')

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 19:10

Ik snap ook heus wat Ivonka zegt daarom vraag ik ook hoe hier over gedacht wordt.
Mijn vriend had als verassing kaartjes voor een musical gekocht en wist niet dat ik dit in mijn agenda had staan. Dus opzich kon ik natuurlijk wel de hele dag alleen dat is later veranderd.
Ik vind t zelf ook vervelend als er veel gerommeld wordt en dat is dan nogmaals ook de reden dat ik t hier vraag.

charissiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 19:18

Ik zit in de middag groep showteam, en ook mij maakt het niet uit! Als er maar mooie hoofd/stand en los fotos gemaakt worden ben ik blij :D . Rijden doe ik ook wel hoor, maar we hebben zat fotograven!

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 19:24

Is er nog iemand die wil meerijden? Ik kom vanaf Oude Tonge. Kom langs: Nieuwe Tonge, Middelharnis, Dirksland, Melissant, Stellendam, Hellevoetsluis.
Of eventueel mensen die vanuit Zeeland of omgeving Oud-Beijerland komen? Dan kunnen jullie vanaf busstation Oude-Tonge meerijden :)

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 20:06

Mooi schema meiden! Lekker duidelijk ook +:)+

Ik heb ook plek in mijn auto voor als er iemand mee wil rijden. Ik rij vanaf Vlaardingen door de Beneluxtunnel richting Spijkenisse, Hellevoetsluis

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 20:48

Enige wat ik nog moet zoeken is een trailer /vervoer hoop dag werk toe laat dat vedet ken regelen ;-)

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 20:52

showteam, ik heb hier geen probleem mee hoor! Modellen hebben nog een voorkeur van ochtend of middag, fotograven moeten heel de dag. Vind het jammer, maar er zijn nog genoeg die ook rijfoto's maken! :D

Ik kan eventueel iemand meenemen, wel graag dan zelf naar Pijnacker komen want ik rijd met de trailer! :)

Gowlan, kan je zelf niet met een trailer rijden? :)

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 20:58

Nee ik ben gezakt voor mn rijbewijs :n
En te lui geweest om hem opnieuw te behalen. _O-
Ga toevallig wel donderdag weer rijden en binnenkort examen aanvragen voor me theorie in juli verloopt en ik helemaal geen zin meer heb. :=

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 21:02

Ah echtjoh, zondeeee kost dan zoveel geld he als je zakt :(

Ik had hem gelukkig in 1x, opa had altijd de belofte gedaan dat als ik hem in 1x haalde ik een auto kreeg. zo gezegd, zo hadt hij dat ook gedaan!
Heb een opel corsa 1.8 gsi. Kan ook nog eens 1200 trekken, dus dat was toppie! Ziet er leuk uit, auto is natuurlijk niet super groot, en dan de trailer er achter :P
Hij heeft er geen moeite mee, remmen gaat ook goed (en rij ook heeel voorzichtig haha).

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 21:16

moonforever schreef:
Enige wat ik nog moet zoeken is een trailer /vervoer hoop dag werk toe laat dat vedet ken regelen ;-)

Ik snap niks van wat je nu getypt hebt :Y)

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 21:30

NatassJa schreef:
moonforever schreef:

Ik snap niks van wat je nu getypt hebt :Y)

werken en typen gat niet,
Werk 12 uur per dag, moet tussentijd vervoer regele ben elk dag pas kei laa thuis..;)

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 21:32

DeniiSee schreef:
Ah echtjoh, zondeeee kost dan zoveel geld he als je zakt :(

Ik had hem gelukkig in 1x, opa had altijd de belofte gedaan dat als ik hem in 1x haalde ik een auto kreeg. zo gezegd, zo hadt hij dat ook gedaan!
Heb een opel corsa 1.8 gsi. Kan ook nog eens 1200 trekken, dus dat was toppie! Ziet er leuk uit, auto is natuurlijk niet super groot, en dan de trailer er achter :P
Hij heeft er geen moeite mee, remmen gaat ook goed (en rij ook heeel voorzichtig haha).

Hey dat wil ik ook wel, zo'n corsa!
Of ik wil een peugeot maar dan moet ik uitzoeken welke wel een kleine trailer met B rijbewijs kunnen trekken en welke niet. :j
Gelukkig neem ik wel een auto met mams samen, dus word het budget net iets ruimer.
Het was idd een hoop geld, 2 dagen na het afrijden ging ik ook nog eens naar Amerika toe..
Eigenlijk zou ik 3 maanden blijven, maar vervroegd terug gegaan.. Had wel mooi geweest als ik dan me rijbewijs had, die zou ik dan met spoed aanvragen en dan had ik daar mijn eigen auto..
Helaas maar het is niet anders, hoop nu wel te slagen want heb al enorm lang niet gereden en er ook echt geen motivatie meer voor.
Vind autorijden zelf wel leuk maar dat lessen komt je strot uiteindelijk gewoon uit. :=

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 21:48

Jaa corsa kan en mag het trekken omdat er ook gewoon een grote motorinhoud inzit. Blijft prima onder gewicht en kan met B-rijbewijs rijden, ideaal :D

Dat is wel lekker een auto samen, scheelt een hoop belasting, verzekering en benzine haha!
Jeetje kwam dan wel echt ongelukkig uit.. Hoop dat je snel kan afrijden, zo'n theorie opnieuw doen is ook weer zo vervelend.
Ja dat lessen word saai, je leert toch pas echt rijden als je alleen gaat rijden!