We gaan iets voor half 1 weg... En ga Lycke die ochtend helemaal mooi maken.. Zaterdag en zondag staart en voorpluk(proberen) te wassen en sokjes bijknippen baard er af en alles.. Dus ik denk uur of 9 uur. Hele normale tijd zo laat sta ik altijd op Ben meestal wel half 9 wakker uit mezelf En jij ?
EmmyJoycee
Geplaatst: 21-03-13 19:07
power1997 schreef:
Ik hoop dat het door kan gaan! Een week later zou ik zelf niet kunnen ivm wedstrijd!
Ik ga vroeg van bed Ook rond 8/9 uur denk ik. Staart en manen wassen, sokjes en lichaam wassen, invlechten, bandageren, opzadelen en erheen rijden. En dan moeten we 2 paarden..
Ik hoorde wel dat er in het weekend een gevoelstemperatuur van -16 zou zijn. Ik hoop het niet ik ga namelijk niet een paar uur in zo'n kou foto's maken, dat houd ik niet uit
Heel dik aan kleden wat ik ook altijd doe als ik naar een meeting ga allemaal lagen had gewoon 4 truien aan thermolegging broek beenwarmers stalschoenen dikke jas en tweee paar handschoenen ik heb gewoon gefotografeerd van 10 tot 4 had het niet koud
Indd heel warm aankleden. Je kan ook een thermokan met warme chocolademelk of koffie meenemen. En ook wat in beweging blijven. Hoop dat het iig lekker helder weer is met het liefst een zonnetje.
Is het ook handig om even een lijst te maken dat iedereen wat aan eten en drinken meeneemt? Is wel zo gezellig denk ik, met zijn allen!
Ik ben altijd 06:30 eraf om te voeren, dan nog even 2 rijden en dan gaan we rond 12 uur weg!
Ik ga voor de blauwe set moet alleen nog even onderlappen scoren.. Of morgen nog even naar de ruitershop als ik tijd heb! Ik neem ook wel hengstenkettingen mee, en als iemand nog wat wil lenen aan spullen laten jullie het maar horen! Ik heb van alles!
Ik doe de manen van mijn fries in een hengstenvlecht, kan ik die er altijd nog uithalen daar!
Als nog iemand mee wil rijden stuur je maar een pb!
Ketly
Geplaatst: 22-03-13 11:35
Ik doe mijn donkerblauwe set (navy) en doe roosjes in de manen.
Ik heb inderdaad eventueel ook nog wel spullen te leen!
laat maar! ik doe m'n paard zonder beschermers, het past niet zo mooi mrt die sokken etc. en peesbeschermers vind ik ook niet mooi staan voor een fotoshoot.
magda_90
Geplaatst: 22-03-13 18:05
Durfen jullie deze meeting nog aan met die voorspelde kou en guur weer?
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 22-03-13 18:08, in het totaal 1 keer bewerkt