xliisaa schreef:Oke dan mag ik jou en je pony vast wel even 10minuutjes stelen tijdens het uurtje rijden
ja hoor

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
aniek1985 schreef:girlyggirl schreef:vind t een beetje vreemd.. waarom mag niet iedere fotograaf geven wat hij wil... bedoel wij staan ook in onze vrije tijd om een portfolio aan te vullen en nu begrijp ik dat er aan verdiend moet worden? ( bedoel t niet zo hard als t klinkt maar laat ieder voor zich beslissen)
Ik denk dat je het ook van de andere kant moet bekijken. Er zijn 7 fotografen 's morgens wat inhoud dat je toch zeker rond de 75 foto's ga krijgen, dat is best veel. Voor de middagploeg zijn dat er 9, dus die zullen waarschijnlijk zeker 90 foto's gaan krijgen. Dat is meer als in de meeste gevallen als je zelf een shoot boekt.
heidiLOVER schreef:Als je geen foto's wilt nabestellen hoeft dat ook niet girlygirl, wat je gaat krijgen zijn allemaal foto's die je kunt laten zien op internet met een klein logo van elke fotograaf, als je ze wilt laten afdrukken om aan de muur te hangen of in een fotolijstje te doen dan kun je die dus nabestellen bij een fotograaf maar dat hoeft niet en dat hoef je niet bij elke fotograaf te doen als je er wel een paar wilt laten afdrukken.
Normaal betaal je dus ook voor webformaat foto's als je een shoot doet bij iemand, maar dat is hier dus niet het geval
MarianneV schreef:heidiLOVER schreef:Als je geen foto's wilt nabestellen hoeft dat ook niet girlygirl, wat je gaat krijgen zijn allemaal foto's die je kunt laten zien op internet met een klein logo van elke fotograaf, als je ze wilt laten afdrukken om aan de muur te hangen of in een fotolijstje te doen dan kun je die dus nabestellen bij een fotograaf maar dat hoeft niet en dat hoef je niet bij elke fotograaf te doen als je er wel een paar wilt laten afdrukken.
Normaal betaal je dus ook voor webformaat foto's als je een shoot doet bij iemand, maar dat is hier dus niet het gevalAmen
Fantabulouss schreef:Houden we nou de 15minuten planning(de tijden die ik net liet zien) aan of de 25 minutenplanning morgenochtend?Wil dat wel graag weten voor ik straks m'n laptop uit zet
heidiLOVER schreef:Als je geen foto's wilt nabestellen hoeft dat ook niet girlygirl, wat je gaat krijgen zijn allemaal foto's die je kunt laten zien op internet met een klein logo van elke fotograaf, als je ze wilt laten afdrukken om aan de muur te hangen of in een fotolijstje te doen dan kun je die dus nabestellen bij een fotograaf maar dat hoeft niet en dat hoef je niet bij elke fotograaf te doen als je er wel een paar wilt laten afdrukken.
Normaal betaal je dus ook voor webformaat foto's als je een shoot doet bij iemand, maar dat is hier dus niet het geval
Fantabulouss schreef:Er is gewoon zo vaak gezeur om foto's, terwijl modellen toch zo 80 foto's krijgen met zo'n meeting. Was van mijn kant ook niet zo bedoeld maar voor de fotografen is het soms gewoon vervelend dat modellen 5-10 fotos per fotograaf te weinig vinden. We steken echt heel veel tijd in het nabewerken....en krijgen verder geen geld voor zo'n meeting
vandaar dat ik het even zo opvatte. Sorry
girlyggirl schreef:Fantabulouss schreef:Er is gewoon zo vaak gezeur om foto's, terwijl modellen toch zo 80 foto's krijgen met zo'n meeting. Was van mijn kant ook niet zo bedoeld maar voor de fotografen is het soms gewoon vervelend dat modellen 5-10 fotos per fotograaf te weinig vinden. We steken echt heel veel tijd in het nabewerken....en krijgen verder geen geld voor zo'n meeting
vandaar dat ik het even zo opvatte. Sorry
vergeven