Fotomeeting paarden strand van Den Helder

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 20:41

xliisaa schreef:
Oke dan mag ik jou en je pony vast wel even 10minuutjes stelen tijdens het uurtje rijden :)

ja hoor :j, zou het wel leuk vinden om een paar fotos "naast"m te hebben :o
Laatst bijgewerkt door girlyggirl op 02-03-13 20:42, in het totaal 1 keer bewerkt

MarianneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 20:42

voor stel als er evt nabestellingen komen van de fotos
Willen ze iedereen een eerlijke kans gunnen

Daarnaast heb je ook fotografen die in pricinpe helemaal geen fotos weg geven. Die kun je alleen "kopen"

Maar goed lang verhaal.. ben moe.. dus ik ga ff plat en fit zijn voor morgen
Laatst bijgewerkt door MarianneV op 02-03-13 20:46, in het totaal 1 keer bewerkt

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 20:46

aniek1985 schreef:
girlyggirl schreef:
vind t een beetje vreemd.. waarom mag niet iedere fotograaf geven wat hij wil... bedoel wij staan ook in onze vrije tijd om een portfolio aan te vullen en nu begrijp ik dat er aan verdiend moet worden? ( bedoel t niet zo hard als t klinkt maar laat ieder voor zich beslissen)

Ik denk dat je het ook van de andere kant moet bekijken. Er zijn 7 fotografen 's morgens wat inhoud dat je toch zeker rond de 75 foto's ga krijgen, dat is best veel. Voor de middagploeg zijn dat er 9, dus die zullen waarschijnlijk zeker 90 foto's gaan krijgen. Dat is meer als in de meeste gevallen als je zelf een shoot boekt.

begrijp ik maar als ik me niet vergis zijn er ook een aantal "beginners" met dus ms minder mooie fotos (laat vooral niemand zich aangesproken voelen :D ) maar ik houd er over op, ik zie t wel. ;)

MarianneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 20:47

Je krijgt iig fotos :D

ja als je het zo gaat bekijken. Dan zouden of de beginnersfotografen eruit moeten of de gevorderden.. Dat zou dan ook niet eerlijk zijn ;)

<< gaat echt ff een uurtje liggen nu.
Migraine killt me

Naast die 5 fotos die ik weg geef, heb ik echt wel meer fotos per paard

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 20:54

Als je geen foto's wilt nabestellen hoeft dat ook niet girlygirl, wat je gaat krijgen zijn allemaal foto's die je kunt laten zien op internet met een klein logo van elke fotograaf, als je ze wilt laten afdrukken om aan de muur te hangen of in een fotolijstje te doen dan kun je die dus nabestellen bij een fotograaf maar dat hoeft niet en dat hoef je niet bij elke fotograaf te doen als je er wel een paar wilt laten afdrukken.
Normaal betaal je dus ook voor webformaat foto's als je een shoot doet bij iemand, maar dat is hier dus niet het geval :)
Laatst bijgewerkt door heidiLOVER op 02-03-13 20:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 20:55

Houden we nou de 15minuten planning(de tijden die ik net liet zien) aan of de 25 minutenplanning morgenochtend? :) Wil dat wel graag weten voor ik straks m'n laptop uit zet :)

xliisaa

Re: Fotomeeting paarden strand van Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 21:08

Heb er zin in meiden!
Ik ben ook wel benieuwd naar de planning :)

Mn vriend gaat trouwens mee zodat ik niet 3,30uur alleen hoef te reizen :)

MarianneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 21:11

heidiLOVER schreef:
Als je geen foto's wilt nabestellen hoeft dat ook niet girlygirl, wat je gaat krijgen zijn allemaal foto's die je kunt laten zien op internet met een klein logo van elke fotograaf, als je ze wilt laten afdrukken om aan de muur te hangen of in een fotolijstje te doen dan kun je die dus nabestellen bij een fotograaf maar dat hoeft niet en dat hoef je niet bij elke fotograaf te doen als je er wel een paar wilt laten afdrukken.
Normaal betaal je dus ook voor webformaat foto's als je een shoot doet bij iemand, maar dat is hier dus niet het geval :)

_O_ Amen

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 21:31

MarianneV schreef:
heidiLOVER schreef:

_O_ Amen

+1 :D

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-13 21:41

Fantabulouss schreef:
Houden we nou de 15minuten planning(de tijden die ik net liet zien) aan of de 25 minutenplanning morgenochtend? :) Wil dat wel graag weten voor ik straks m'n laptop uit zet :)

:= Ik durf nou niet het definitief te veranderen.

Jou idee en planning is hartstikke fijn en zeker voor de iets later komers maar geen idee of de modellen en fotografen dit allemaal nog op tijd krijgen.

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 21:50

Ja dat is ook weer zo, iedereen moet het wel weten anders staan er mensen wel een tijdje te wachten :+

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 21:52

Ok, dus om 10.30 verzamelen?? en het wisselen van een hoofdstel wil ik wel graag maar ik denk niet dat het een optie is om dat op het strand te doen.. hengst :Y) en als er andere paarden in de buurt zijn dan... dus dat doe ik dan wel op het duin bij de fietsenplaatsen dat lukt wel hoop ik.

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-13 21:53

Als je het wilt veranderen dan zal iedereen ochtend model en fotograaf een pb krijgen en het ook lezen en ben bang dat dat een beetje kort dag is.. :=
(ga zo weg dus ik kan het helaas niet doen) :(

Cloris,anders krijg je wel heeeel veel ''aktie foto's'' als het niet goed gaat met hoofdstel wisselen. :oo _O-

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 21:59

heidiLOVER schreef:

bedankt voor de duidelijke uitleg en je normale reactie :)

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 22:01

heidiLOVER schreef:

_O_ Amen[/quote]

+1 :D[/quote]

jammer dat t nu word afgedaan of ik zeur of weet ik niet wat... was gewoon een reactie, heb niet banketstaaf gedaan en zelfs gezegd dat ik t wel zag verder. geeft voor mij beetje nare nasmaak zo, maakt zin om te komen ook minder aangezen ik 3 kwartier tot een uur aan de hand moet wandelen

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 22:04

Er is gewoon zo vaak gezeur om foto's, terwijl modellen toch zo 80 foto's krijgen met zo'n meeting :) . Was van mijn kant ook niet zo bedoeld maar voor de fotografen is het soms gewoon vervelend dat modellen 5-10 fotos per fotograaf te weinig vinden. We steken echt heel veel tijd in het nabewerken....en krijgen verder geen geld voor zo'n meeting :o vandaar dat ik het even zo opvatte. Sorry :)

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 22:05

Fantabulouss schreef:
Er is gewoon zo vaak gezeur om foto's, terwijl modellen toch zo 80 foto's krijgen met zo'n meeting :) . Was van mijn kant ook niet zo bedoeld maar voor de fotografen is het soms gewoon vervelend dat modellen 5-10 fotos per fotograaf te weinig vinden. We steken echt heel veel tijd in het nabewerken....en krijgen verder geen geld voor zo'n meeting :o vandaar dat ik het even zo opvatte. Sorry :)

vergeven :D

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 22:05

Maar is het nou om 10.00 of om 10.30 verzamelen?

Dav; zulke actiefotos zijn al eens gemaakt toen mijn paard over het lint ging tijdens een shoot... toen ging hij los over het strand, dat noooooit meer hoor :+

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 22:06

girlyggirl schreef:
Fantabulouss schreef:

vergeven :D

Gelukkig :o

Maarehm... moeten we even de knoop doorhakken wat betref de tijd morgen? :o ik heb geen tijd om de pb's te sturen om de tijd naar 10.30 te zetten. Weet niet of 1 van jullie daar tijd voor heeft? :)

MarianneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 22:38

Nee nee ik zeg niet dat je zeurt Girl.
Zo bedoel ik het helemaal niet.
Sorry dat je het zo opvatte...

Danielle reageert nie op pb.
die staat morgen om half 9 al bij de Mac

Cloris wij zijn er ook om te helpen. evt schiet ik wel even tussendoor langs om je te helpen

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 22:59

Heb alles gelezen en is wat mij betreft prima, ik probeer er rond 12 uur te zijn. Tot morgen! :)

stoltur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 23:05

Ik kon gister helaas niet online komen, ik zat met mijn werk.
Ik kan helaas niet naar de ochtend, trailer kan ik pas in de ochtend halen dus dan zou ik ook nooit op tijd komen, daarbij lees ik het nu net pas dus alles om zien te gooien voor morgen is nu geen optie meer.
Ik zorg er wel voor dat ik er ruim op tijd ben.

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 00:03

ik begrijp dat het gewoon 10 uur blijft dus he, ga nu naar bed dus pb anders ff!

xliisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 00:24

Wel een beetje onduidelijk zo :p maar ik ben er wanneer ik er ben, haha!
Nou ik zie jullie morgen, heb er zin in :)

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 00:43

Sorry was avond weg!

10 uur gewoon of half 11?