Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KirstenVosje schreef:cindy1000 schreef:Liever geen hengsten eigenlijk haha, mocht er iets mis gaan ;D
Maar volgens mij niet toch ?
Er zijn ook hengsten die zich voorbeeldig kunnen gedragen tussen merries, dus als de eigenaar zelf zegt dat het kan, dan vind ik het prima.
UMayDream schreef:Nog even een berichtje van mijn kant
Mochten er 3 mensen uitvallen, wat erg onwaarschijnlijk is maar ach, en ik kan alsnog mee, kan ik daar dan pb'tje over krijgen? Anders moet ik de hele tijd 't topic blijven volgen en da's ook wat vervelend
KirstenVosje schreef:UMayDream schreef:Nog even een berichtje van mijn kant
Mochten er 3 mensen uitvallen, wat erg onwaarschijnlijk is maar ach, en ik kan alsnog mee, kan ik daar dan pb'tje over krijgen? Anders moet ik de hele tijd 't topic blijven volgen en da's ook wat vervelend
Grote kans dat het wel gaat gebeuren hoorVolgensmij waren er vorige keer iets van 7 afgevallen.
KirstenVosje schreef:UMayDream schreef:Nog even een berichtje van mijn kant
Grote kans dat het wel gaat gebeuren hoorVolgensmij waren er vorige keer iets van 7 afgevallen.