Verharen die van jullie ook zo? Ik kan blijven poetsen bij dara en zo heel veel haar heeft ze niet. Dara was echt erg op wedstrijd ze wilde de trailer niet in naar huis. Altijd netjes er meteen in maar nu niet... Wel weer twee puntjes en 2e en 3e.
Nee Pamba verhaart totaal nog niet, die is ook wel geschoren maar ze heeft alweer een leuk vachtje gekweekt wat er zeker weer allemaal afgaat straks. Ik las het al gefeliciteerd met je punten Noelle, supergoed!
Ajoh daar valt mee te leven ik dacht ik moet de onderdeken op stal laten maar als dat het is kan hij wel in de was en is 300 wel zat. Btw mijne was dus dat hetzo koud was al bezig
Degene die hier op stal en onder een deken staat zijn allemaal goed aan het verharen, het jonge spul wat geen deken opkrijgt laat ook nog geen haar los... De hengsten waren al een hele tijd aan het verharen die zijn al zo goed als hun wintervacht kwijt gelukkig. Dit was trouwens bewust die heb ik dik onder de dekens veel op stal gehad.
Misschien is dan ook het verschil met Pamba, die ook een deken op heeft en geschoren is, dat ze met deze gradens een 0 grams draagt Ik ben allang blij als het weer boven de 10 graden is en die haren weggaan en ze een mooi vachtje krijgt!
Had ze gezien in 't andere topic inderdaad, knap issie
Ja, Bright is gelukkig al op goed gewicht, hij moet alleen nog even spieren kweken, maar ach, hij is nog geen eens 3, dus doe 't nog een beetje rustig aan met 'm. Maar we moeten wel even trainen zodra ik weer kan, toch nog even eruit halen wat erin zit.
devon04
Geplaatst: 04-02-13 00:39
@ Joscaa je hebt hem al gezien in het andere topic haha.
Wij zijn al aan het longeren, wandelen, fietsen enz. maar door de vorst nog niet zo veel gedaan. Die van mij mag ook nog een stuk beter in de spieren...
Ja, ik heb vorige week een longeersingeltje maat mini binnen gekregen, dus dan kan hij binnenkort lekker aan 't werk! Vind het altijd heerlijk, die kleintjes.
Hier geen foto´s had ik vorige keer wel een paar gemaakt met de sneeuw, maar zaten geen leuke tussen. Vanochtend al lekker gereden en nu staat ze lekker buiten
Haha, wat schattig, vooral die zweetdeken over die berenvacht heen.
renskesanne
Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-13 16:06
Joscaa schreef:
Haha, wat schattig, vooral die zweetdeken over die berenvacht heen.
jaahh eerst hadden we hem anders (zie profiel) maar was wel leuk die dag en sanne is ook een heuse dresuur pony
renskesanne
Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-13 20:40
hoe is het eigenlijk met iedereen? en zijn jullie al bezig met de meeting? ik iniedengeval met het rij gedeelte met saartje wel vandaag heeft ze gereden en ik in de bak aanwijzegingen geven gaat wel heel wat beter. en voor de geintereseerde hier een filmpje. en let niet op mijn commentaar XD