Ohh jongens hebben jullie er ook zoveel zin in? Vandaag ook even een sneeuw-fotoshoot gedaan met vriendin van me! Ik heb de foto's die ik van haar heb gemaakt nog niet op de computer, maar ze stuurde mij al wel foto's die ze van mij had gemaakt! LET IT SNOW!!! Zit dus een copyright op.
ik vroeg me af of er al nagedacht is over de planningen voor die dag? of er modellen zijn die evt een voorkeur hebben, ik vind het zelf namelijk wel prettig om te weten of ik iemand moet regelen die voor mij voert savonds of dat het mogelijk is om wat vroeger op de dag ingedeeld te worden..
Ook zou ik persoonlijk nog wel graag van de fotograven willen horen waar zij nog naar opzoek zijn in hun foto's. (bepaalde thema's bijv)
De planningen ga ik eventjes naar kijken, zijn er modellen die voorkeur hebben voor de ochtend of de middag?
Fotografen, roept u maar Ik ben nog een beetje rond aan het kijken, als modellen zelf bepaalde thema's/ideeen hebben, kunnen jullie dat ook gewoon in de groep gooien hoor, alle ideeen zijn welkom, we moeten het toch met zijn allen een beetje in goede banen leiden
Ik heb geen voorkeur, als het maar niet al om 8 uur is, ik moet een stukje reizen haha. Denk dat we ook even moeten kijken naar het weer natuurlijk, als er smiddags een zonnetje schijnt is dat misschien wel leuk
Ik zit zelf het liefst wel in de groep die het eerst aan de beurt is. Dat scheelt me een boel geregel met vervanging zoeken namelijk hoe vroeg dit is maakt voor mij niet uit want ik kom met de auto uit nieuwleusen. Als er iemand met me mee wil rijden dan kan dat natuurlijk!
Ik moet bijna 2 uur rijden dus liever niet zo vroeg beginnen Wie zouden er met mij meerijden? Ik kan vanaf Gorinchem dus langs Utrecht, Amersfoort, Zwolle.
Is zo rond het middaguur niet het fijnst?Ik denk dat dan de temperatuur het best is?Wij komen uit Duitsland,dus voor ons is wat later wel fijner.dan het liefst vanaf 11.00.
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D
Geplaatst: 11-12-12 15:53
Traber schreef:
Is zo rond het middaguur niet het fijnst?Ik denk dat dan de temperatuur het best is?Wij komen uit Duitsland,dus voor ons is wat later wel fijner.dan het liefst vanaf 11.00.
Van waar uit Duitsland komen jullie ?
Traber
Geplaatst: 11-12-12 15:59
Wij wonen in Rhede aan de Ems.
Maar als jullie heel graag vroeg willen beginnen is er wel een mouw aan te passen hoor.Het lijkt me alleen prettiger om rekening te houden met de kou.Voor de modellen EN de fotografen.
Er komen sowieso 2 groepen, ik wil liever niet 8 modellen tegelijk hebben, dus daarom de vraag aan de modellen, wie willen er 's ochtends en wie willen er 's middags?
Ik doe liever 's middags, maar aangezien ik haar mevrouw mee neem (mijn zus) is er dan 's ochtends niemand voor het haar.. Ik denk namelijk niet dat ik mijn zus mee krijg om 8 uur.. als het om 10 uur begint vind ik 's ochtends ook goed!
Mirrrriii
Geplaatst: 11-12-12 17:00
Morgens. 10/11 uur is voor mij prima!
Milan_lover
Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-12 17:01
Suzette, kan jou zus misschien ook op een speciale manier invlechten? Ik had iets in mijn hoofd en dacht, ja, das leuk! Ik zal eventjes kijken of ik daar een foto van op kan zoeken