Goedemorgen, hier in Friesland is het ook droog! Tot straks allemaal!
Maysie
Geplaatst: 18-11-12 08:30
Goedemorgen! Ik sta als fotograaf op de lijst maar ik moet me helaas afmelden . Was bezig de laatste spullen te pakken toen het me ijn de rug schoot, nu voelt het net of ik aan beide kanten zwaar gekneusde ribben heb. Heb al ff heerlijke roze pilletjes genomen maar vrees dat dit niks wordt. Mocht het nog veranderen dan laat ik het weten want alles staat zogoed als klaar . Had er nog zo zin in want heb m'n camera al weken niet vast gehad ivm school. Jullie wel heelveel plezier vandaag en kijk uit naar de foto's!
Als vervanging voor Maysoon komt mijn opa ook een foto's maken. Verwacht er niets van want paarden heeft hij nog nooit op de foto gezet. Weet ook niet of hij de hele dag blijft en of hij wel foto's afleverd. Maar misschien verrast hij ons wel met de foto's!
Wij zijn ook weer thuis, ik vond het een leuke ochtend ben heel benieuwd naar de foto's! En inderdaad complimenten voor de organisatie.
Cavalia
Geplaatst: 18-11-12 16:04
paard op stal, spullen opgeruimd en ik op de bank. inderdaad, complimenten voor de organisatie. ben zeer benieuwd naar het resultaat!
xxx_manon_pp
Geplaatst: 18-11-12 17:27
Eindelijk thuis, lekker aan het opwarmen. Brr wat was het toch koud in het water. Wat een heerlijke ochtend, complimenten voor de fotografen Ik kan niet wachten tot de foto's binnen zijn