zo heb even gedoucht. werd maar niet warm. Hoop dat we het overnieuw kunnen doen met weer als nu en niet dat van vanochtend.. ik baal zo erg
NESCAFE
Geplaatst: 13-10-12 14:55
Het zou leuk zijn om een andere datum te prikken voor de middaggroep. De eerste en enige die aankwam was aardig verregend.
Lalee_
Geplaatst: 13-10-12 14:57
Hmm ik heb ook vrij veel bewegingsonscherpt.. Ik heb alles al geselecteerd, 36 in totaal Vond het wel jammer voor de middaggroep, maarja we kunnen helaas niks aan het weer veranderen, Heb de meeste gelukte van de bonte
Jammergenoeg kan ik de foto's er pas zondagavond opzetten.. Aangezien ik op dit moment nog bij mijn vader zit.. Een herkansing voor de middaggroep lijkt me eerlijk. (:
Geen dank Rdl ben droog thuis gekomen.. en of nou wacht nu zit ik thuis te niksen hihi
saabine
Geplaatst: 13-10-12 15:03
wij zijn ook weer thuis, helaas op de terugweg helemaal doorweekt geregent paard vond zichzelf te schoon dus die heeft daarna meteen liggen rollen in het zand, niks meer te zien van het poetswerk van vanochtend haha hoop dat er goede foto's bij iedereen tussenzitten!
Idd hah myrthe had mijn gewoon eerder moeten bellen want die kreeg niet te pakken want ik zei nog volgens mijn komt myrthe nog want ze kon niet bellen haha als jullie hadden gewacht hadden jullie prachtig weer:-)
Rachelle_DL
Geplaatst: 13-10-12 15:18
xDenies schreef:
Hee, Myrthe en ik waren er ook
Toen zaten de fotograven te eten.
Als we hadden geweten dat het om half 2 droog was.....
Lalee_
Geplaatst: 13-10-12 15:18
Ben ook druk aan het bewerken Waar moeten de foto's op komen te staan? Wordt er een forum of website gemaakt?
Ik bewerk trouwens echt minimaal, beetje oplichten en verscherpen en that's it.. Ik heb er gewoonweg geen tijd voor om allemaal touwtjes weg te werken en alle kleuren perfect te krijgen met volgende week 2 examens en over 2 weken SE week..
Myrthe was al om 11:30 bij mij, want we zouden Iris op gaan halen, dus hadden iets extra tijd meegenomen .. En goed, ik had mijn nummer ook gestuurd, dus baal er wel van dat ik he-le-maal niet ben gesmst of gebeld.
Ik had alleen myrthe en iris nummer.. en denise sta je vlak bij myrthe stuur anders even pb.. hahaha idd was echt gezellig in pannenkoeken restorant enne ,, wie had die regen foto nou gemaakt met zijn mobiel:-) van onze actie haha
_Tristan
Geplaatst: 13-10-12 15:28
Toen we aan kwamen vertrok net iedereen door de stortbui dus dacht niet dat er nog fotografen zouden zijn, bovendien hadden we als verzopen katjes op de foto gestaan als we tot half 2 in de regen hadden staan wachten