moonforever schreef:Jaa ik ben leuk ziekenhuis bezocht fyn bly dat die gisteren lief was
O oliebol !, wat hebben jij en je hengst uitgespookt vandaag !! Hoe was je wedstrijd.. ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lalee_ schreef:Ik zit hier mee te genieten van alle foto's, wat zijn er mooie uit gekomen zeg!
Die locatie is echt prachtig, we hebben daar 2 zomers met ons schip gelegen.
Ik las iets over een vervolgmeeting, weer in de rhoonse grienden?
Faringo schreef:Oh oh dat klinkt niet best....
Ben heel benieuwd naar de foto's die nog volgen, maar das een hoop werk en jullie hebben ook nog een normaal leven naast foto's maken en bewerken haha.
Kan ik die superfoto van Storm bij jou bestellen Lynn, want die wil ik toch wel heel graag met de origenele afmeting voor een mooi plekje ergens aan mijn muur.
moonforever schreef:Ging natuurlijk zoals jullie weten op wedstrijd.. maar menneer besloot op de weg er van door te gaan woordoor ik hem terug nam en hij pist werd op me da terug nam en kreeg partij bokken waardoor ik me evenwicht verloor en op de grond kwam en hij is nog over me heen gerend maar bleef gelukkig daarna lief by me staan nu alleen onwijs veel last van me rug, Zowel zitten/staan/liggen lukt niet, dus hoop snel weer opgeknapt ben en weer te kunnen rijden,