Vrijdag ga ik mn nieuwe computer halen.. Dus dan kan ik eindelijk wat doen, alleen eh.. moet eerst nog fotos van 2 andere meetings uitzoeken en bewerken..
ik ben op moment echt super druk met school. ben aan t op stromen naar hoger niveau dus moet me even 200% in zetten ik doe nu als ik tijd heb wat foto's bewerken, wil van t weekend weer een hoop foto's doen.
Ik ben benieuwd hoe ver de andere fotografen zijn? Ik zou graag foto's willen nabestellen voor een cadeau, maar heb nu alleen die van Juliette en wil wel graag vergelijken. Hoor het graag!
saskiakefie
Geplaatst: 17-10-12 15:29
Bij mij zal het wel even duren, maar ik wil best jouw foto's even tussendoor doen, wanneer wou je die foto's hebben dan?
haflinger en de fries van de ochtend staan er op. helaas heb ik weinig foto´s van de fries. ik hoop dat andere fotografen nog mooit foto´s hebben. ben nu bezig met coockie. die hoop ik zo snel mogelijk online te hebben. ik hoop alles deze week klaar te hebben. heb toch vakantie haha
fotac
Geplaatst: 18-10-12 22:19
Ik heb nog best weinig foto's vergeleken met de rest
Echt he! Had bij sommige ook echt wel heel erg weinig tijd ivm je nog een heel stuk naar het model moest lopen, en of er viel weer een buitje niet ideaal dus!
Dank voor de foto's! Fijn dat jullie ze hebben geplaatst!
Vonden jullie de afstanden echt zo groot ja? Ik had het idee dat iedereen toch ruim de tijd had om te fotograferen en het was zo zonnig (alleen smiddags een buitje, maar ook die modellen hebben zon mee kunnen pakken). Afgelopen zaterdag was ik bij een meeting als fotograaf en het was de meeste tijd was donker, maar dan juist interessant om met je camerainstellingen te spelen
Muurp
Geplaatst: 22-10-12 14:45
Wij waren soms wel 5 minuten aan het lopen. Dan is een kwartier om te fotograferen niet veel. Helemaal niet als je daarna nog naar een andere locatie moet lopen met model zodat je niet elke keer op dezelfde plek staat.
En het weer was heel erg raar. Bewolkt, harde zon, miezer, harde buien. We hebben alles gehad. Ik heb echt extreme instellingen gehad (voorbeeld: van ISO 800 tot ISO 0 met 1 stop onderbelichting, dat scheelt 5 stops..) Dat gaat wel degelijk ten koste van de kwaliteit van de foto's.
Hierboven zie je het verschil al. De foto's van Sanne zijn een stuk minder van kwaliteit dan de foto's van Quinty.
Ik snap nog steeds niet hoe je erbij komt dat je zo ver moest lopen, 5 miinuten? We stonden allemaal op hetzelfde heitje? Maar goed, dat maakt verder ook niet uit, jammer dat je daardoor tijd tekort kwam. Ik de ochtend was het over het algemeen zonniger dan 'smiddags, dan heb ik waarschijnlijk net pech gehad op het moment dat jij me fotografeerde. Maar dat geeft niet, ben evengoed blij met je foto's!
Nja 5 minuten is misschien wat overdreven.. Maar we moesten echt wel even lopen. En dat ging niet zo snel door de hei.
Fijn dat je er blij mee bent
Rudina
Geplaatst: 22-10-12 14:53
Ik heb bij de haflinger ook ongeveer maar 5 minuten tijd gehad, is toch echt een aardig stukje lopen van waar we de tassen hadden liggen tot de andere kant en dan helemaal wanneer je even goed moet zoeken wie je nu precies hebt. De middag groep ging net wat anders dan de ochtend en stond daarom s'middags alleen.
Sanne; Mijn foto's zijn in principe klaar maar heb weer eens problemen met kwaliteitsverlies door het verkleinen. Dus ga even kijken of ik dat minimaal kan krijgen. Van lopen had ik trouwens helemaal geen last.