Ja ik! Was echt heel leuk geweest! Echt genoten Heb zelfs momenten gehad dat ik niet aan de foto's dacht wordt wel steeds nieuwsgieriger naar nieuwe foto's!
obelix
Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-12 14:55
Ja heel erg leuk ! Hebben 3 dagen volle bak genoten en goed gepromoot Leuk om doubtless,oeke96 en hayka daar ook tegen te komen
Laptop werkt weer(voorlopg ),ben nu bezig met de foto's van mn betaalde shoot en daarna komt de meeting aan de beurt
Ik ben ook geweest! heb het erg naar mijn zin gehad. Maar daardoor helaas nog niet echt verder kunnen werken aan de foto's en heb alweer bakken met huiswerk
bij mij gaat het met stukjes en beetjes zoals je op de website kan zien, haha ik heb met dat lekkere weer ook niet binnen achter de computer gezeten hoor we hebben al zo weinig zon!
Krijgt iedereen ook rijfoto's van in het water? Ik ben ook wel een beetje benieuwd naar de mijne! Ik heb al hele mooie foto's zeg, straks nog moeilijk een keuze te maken voor bestellen!
Even een vraagje: Er is nu een Bit coveractie gaande, en ik zou graag een foto insturen Van Cai die uit het water komt... (is een foto van Kiwiaa) Mag dit?
lieke123
Geplaatst: 11-09-12 21:59
Die foto vind ik ook niet zo Sanne... Paard staat een beetje naar beneden en dat valt nog meer op door de witte achtergrond, ik zeg; helemaal wit of helemaal niet. Ga jij nu ook al beginnen met filmpjes ? Zo zeg wat heb ik veel huiswerk is gewoon niet meer grappig, houd geen sociaal leven meer over