Dat ook, maar das ook veel duurder en ik hou er niet van om zo afhankelijk van de Ov tijden te zijn die op de een of andere manier nooit aansluiten. Maar het is nog geen 20 december, dus ik wacht nog even af of vriendlief ook vrij kan krijgen. Dan heb ik gewoon de auto en oppas voor de hond.
vind emmen nu niet mooi. vanwege de verbouwing. ze laten het oude bij het ouden en laatste keer had het wel een likje verf mogen hebben geloof dat ik kieskeurig ben haha
Ik heb mij laten verleiden en het is nog niet eens december. Had besloten dat een extender voor de dierentuinen mijn decembercadeautje zou worden voor dit jaar... Die heb ik dit weekend binnen gekregen. Heb hem alleen nog niet kunnen testen. Volgende week misschien even testen bij die twee hondenmeetings.
@pinkie87 Naar wat ik had begrepen is het geld simpelweg op. Je heb gelijk, maar ik vind het een mooie dierentuin omdat alles zo open is. Je hebt geen tralies, hekken of glas. In sommige gevallen natuurlijk wel, maar die openheid is ideaal met fotograferen. Nu ben ik ook een beetje bevooroordeeld aangezien ik zowat in die dierentuin ben opgegroeid. Ik kom er al vanaf dat ik 1,5 was.
jups maar jah toen ik in de vlindertuin liep was het wel te zien op de foto`s dat was wel jammer inderdaad dat is wel fijn ja. maar ga liever naar burgers zoo
Bagheera_206
Geplaatst: 27-11-11 17:39
Niet enorm ver bij de dieren vandaan?
aniek1985
Fotograaf
Geplaatst: 27-11-11 17:45
@Richard, wat goed dat je je extender al hebt
In Emmen ben ik al heel lang niet meer geweest, dus weet niet hoe het daar nu is. De laatste meeting vond ik ook net wat te ver. Blijdorp is inderdaad wel een hele mooie dierentuin.
Nog een paar daagjes Richard dan mag je het van de daken roepen. Pinkie, ik fotografeer ook de dieren niet de rest . Als alles goed gaat dan is in 2015 het nieuwe gedeelte open, alles nieuw en vermoedelijk ook wel netjes geschilderd.
Haha! Jaaaaaaaah! Ik heb mijn december cadeau binnen. LOL! Heb alleen een paar foto's binnenshuis gemaakt en nog niet goed kunnen testen. Dat komt de 20e dan wel! #zinin
Afgezien van de reiskosten hoeft het dus geen dure dag te worden.
aniek1985
Fotograaf
Geplaatst: 11-12-11 20:56
Ik heb eventueel ook nog een bon uit de Veronica gids 10 euro entree, voor 5 personen. Denk wel dat de korting van Nikki goedkoper is. Maar we hebben nu voor 6 personen korting, als we met zijn 7en zijn is het misschien handig om die bon mee te nemen.
We moeten nog even uitrekenen wat we per persoon moeten betalen.
Hey, ik moet na deze week de komende drie weken veel werken, maar weet nog niet wanneer ik dan precies moet werken... Dus ik weet ook niet of ik dinsdag wel mee kan