Edit: Oeps is bij een andere fotomeeting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moor schreef:Hij heeft zijn moeder bij hem!!!
Hier op de wij is hij ook veel bezig!
Als hij het te gek vind gaat hij wel liggen en geven we hem toch zijn rustmoment?
ze moeten met deze leeftijd ook al wel eens mee naar de keuring, dat duurt soms veel langer!
Ik ga een hulp regelen voor de merrie met veulen!!
Dan neem ik ze graag mee!!!
Mariekexxx schreef:Ik sta derde reserve en heb geen PB gehad
_Ilsee_ schreef:Maar merrie met veulen is toch eigenlijk 1 model? Of wil je ze apart doen? Ik zou zeggen lekker bij elkaar houden als 1 model, extra hulp erbij voor het veulentje. Heb je ook geen extra gedoe met reserves want die kunnen dan ook gewoon als je 1 model mist.
_Juudith schreef:ik zou persoonlijk eerst de reserves afgaan.. Zij hebben zich opgegeven..
Mocht er niemand van de reserves kunnen vind ik het prima dat moor met moeder en veulen komt.
Mocht er besloten worden dat er en een reserve en moor met moeder en veulen komt, moet ik weg.. De tijd zoals in het schema staat kan precies voor mij, mar ik kan het echt niet later maken ivm andere verplichtingen
Kimley schreef:_Juudith schreef:ik zou persoonlijk eerst de reserves afgaan.. Zij hebben zich opgegeven..
Mocht er niemand van de reserves kunnen vind ik het prima dat moor met moeder en veulen komt.
Mocht er besloten worden dat er en een reserve en moor met moeder en veulen komt, moet ik weg.. De tijd zoals in het schema staat kan precies voor mij, mar ik kan het echt niet later maken ivm andere verplichtingen
Ik ga ook zeker de reserves nog steeds benaderen. Pb is de deur al uit
Maar zou het wel leuk vinden als moor alsnog met veulen zou willen komen als extra model ( dus inderdaad wat tijd na de middag groep vrij maken ) jammer dat het voor jou dan niet mogelijk is. Maar als de rest van de fotografen het wel prima vind. Is dat goed toch?
TurboTinker schreef:Wat een poepie! En gaaf hoofdstelletje!
Ik hoop op mooi droog weer. Beter als 10 graden en geen 30 graden. Ik waggel en puf wat af.