Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Essie73 schreef:Het is opgevallen dat er met regelmaat in dit topic gevraagd word om een fotograaf welke iemand zijn paard/pony op de foto kan zetten. Daar is dit topic niet voor bedoeld. Wanneer je opzoek bent naar een fotograaf kun je een advertentie plaatsen op de Boktmarkt of reageren op meetings die georganiseerd worden.
Shauniraquel schreef:iemand die graag wilt fotograferen ergens deze week, omgeving Arnhem. Misschien een minimeeting? Ik zou graag wat meer ervaring willen met het fotograferen van mensen. Daarom zoek ik fotografen die dit ook willen leren en wat meer ervaring hebben.
Niobe schreef:Shauniraquel schreef:iemand die graag wilt fotograferen ergens deze week, omgeving Arnhem. Misschien een minimeeting? Ik zou graag wat meer ervaring willen met het fotograferen van mensen. Daarom zoek ik fotografen die dit ook willen leren en wat meer ervaring hebben.
Mocht je toevallig op vrijdag gaan, ik kan verder door de weeks niet, dan wil ik eventueel wel met je mee fotograferen, ik kan wel wat extra oefening gebruiken met mijn nieuwe camera.
Shauniraquel schreef:iemand die graag wilt fotograferen ergens deze week, omgeving Arnhem. Misschien een minimeeting? Ik zou graag wat meer ervaring willen met het fotograferen van mensen. Daarom zoek ik fotografen die dit ook willen leren en wat meer ervaring hebben.
onbarefeet schreef:Shauniraquel schreef:iemand die graag wilt fotograferen ergens deze week, omgeving Arnhem. Misschien een minimeeting? Ik zou graag wat meer ervaring willen met het fotograferen van mensen. Daarom zoek ik fotografen die dit ook willen leren en wat meer ervaring hebben.
Heb je hier ook nog modellen voor nodig of ben je al voorzien?
Shauniraquel schreef:Tof! Ik zit te denken om hier een meeting voor te organiseren... Zal ik een nieuwe topic openen?
onbarefeet schreef:Zomaar even een idee maar: aangezien je hier alleen oproepen voor meetings kan plaatsen en je niet kan aanbieden als model, zou het niet handig zijn om daar (dat laatste) een topic over te maken? Of is dat te dubbelopIk vind het trouwens helemaal niet storend als mensen zich hier aanbieden, maar als het niet mag zou dit misschien een oplossing kunnen zijn.