Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dott schreef:Moet wel eerlijk zeggen dat ik een beetje pissig beneindelijk weer eens een meeting waar ik aan mee kon doen omdat ik er ohz naartoe kan, en dan nu dit. Ben misschien nog wel meer teleurgesteld dan pissig. Ik snap dat mensen t risico niet nemen, heb ik alle begrip voor, maar neemt niet weg dat Zac nu een keer gekozen is en we alsnog (waarschijnlijk) niet komen omdat de locatie ineens veranderd moet worden
Shelly21 schreef:Dott schreef:Moet wel eerlijk zeggen dat ik een beetje pissig beneindelijk weer eens een meeting waar ik aan mee kon doen omdat ik er ohz naartoe kan, en dan nu dit. Ben misschien nog wel meer teleurgesteld dan pissig. Ik snap dat mensen t risico niet nemen, heb ik alle begrip voor, maar neemt niet weg dat Zac nu een keer gekozen is en we alsnog (waarschijnlijk) niet komen omdat de locatie ineens veranderd moet worden
KUn je geen auto regelen lianne?
Dott schreef:Diedelo schreef:ik vind het ook echt heel ergben nu het plezier in het organiseren ook een beetje kwijt.
Kan ik me indenken. Hoop dat je mijn post niet persoonlijk opvat. Was gewoon nogal teleurgesteld. Ben inmiddels wel weer rustiger.
Diedelo schreef:Dott schreef:
ik vind het ook echt heel ergben nu het plezier in het organiseren ook een beetje kwijt.
Kan ik me indenken. Hoop dat je mijn post niet persoonlijk opvat. Was gewoon nogal teleurgesteld. Ben inmiddels wel weer rustiger.
Jolliej schreef:Ik moest de rest van de dag werken, en om eerlijk te zijn, voel ik me best wel aangevallen door de eerst volgende berichten. Wij balen ook als een stekker dat het niet mag, we doen het ook niet express.
Reden dat we van te voren geen mail er heen hebben gestuurd omdat Diede haar moeder iedere zondag rijd in Buursezand. Ik snap ook niet waarom er alleen over het meertje wordt begonnen, want eigenlijk nergens hebben we nog duidelijk aan gegeven waar nu eigenlijk gaan beginnen...
Beetje jammer dat wij nu worden aangevallen voor iets wat eigenlijk boven onze macht ligt, wij konden dit uiteraard niet voorzien...
Nu heb ik ook nergens gezegd dat we niet op zoek kunnen naar een andere locatie. Mijn eerste bericht geeft ook twee opties, of afzeggen, of een andere locatie. Dus lijkt me goed als we nu met ons allen gaan kijken naar de mogelijkheden van een andere locatie.
Ik hoop dan ook dat we het gewoon weer gezellig kunnen maken en eens even kijken naar een andere locatie. Wat betreft mensen die dan niet kunnen komen of iets dergelijks. Mijn auto heeft de mogelijkheid om een eenpaardstrailer te trekken, dus mocht degene een trailer kunnen regelen dan kan ik wel iemand meenemen.
Dott schreef:Jolliej schreef:Ik moest de rest van de dag werken, en om eerlijk te zijn, voel ik me best wel aangevallen door de eerst volgende berichten. Wij balen ook als een stekker dat het niet mag, we doen het ook niet express.
Reden dat we van te voren geen mail er heen hebben gestuurd omdat Diede haar moeder iedere zondag rijd in Buursezand. Ik snap ook niet waarom er alleen over het meertje wordt begonnen, want eigenlijk nergens hebben we nog duidelijk aan gegeven waar nu eigenlijk gaan beginnen...
Beetje jammer dat wij nu worden aangevallen voor iets wat eigenlijk boven onze macht ligt, wij konden dit uiteraard niet voorzien...
Nu heb ik ook nergens gezegd dat we niet op zoek kunnen naar een andere locatie. Mijn eerste bericht geeft ook twee opties, of afzeggen, of een andere locatie. Dus lijkt me goed als we nu met ons allen gaan kijken naar de mogelijkheden van een andere locatie.
Ik hoop dan ook dat we het gewoon weer gezellig kunnen maken en eens even kijken naar een andere locatie. Wat betreft mensen die dan niet kunnen komen of iets dergelijks. Mijn auto heeft de mogelijkheid om een eenpaardstrailer te trekken, dus mocht degene een trailer kunnen regelen dan kan ik wel iemand meenemen.
Als mijn reactie dit heeft veroorzaakt dan spijt me dit. Ik neem het jullie niet kwalijk, maar was gewoon even pissig over t feit dat het niet kan. Mensen die me kennen (He Bertina) weten dat ik niet heel goed omga met veranderingen. Ik denk dan in problemen in plaats van oplossingen en gooi mn kont een beetje in de krib. Dat heeft even nodig (eigk moet ik dan ook gewoon niks posten) en dan kalmeer ik wel weer. Zou het gewoon heel k*t vinden als we dit mislopen omdat de locate veranderd. Ik zal vanaf nu weer gezellig en lief doen.. beloofd. En mocht er toch niks mogelijk zijn.. ja, dan heb ik gewoon dikke pech.
NienSCHaap schreef:Dan zal je alsnog aan het staatsbosbeheer moeten vragen die werken samen met natuurmonumenten en omdat het op het Buurserzand ook niet mag. Het is een aangesloten gebied.