[P]Fotomeeting Paarden/pony's Aamsveen, 11 juni 2016

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shelly21

Re: [FM] Fotomeeting Paarden/Pony's Buursezand 30 april 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 16:21

Ik ga het risico ook niet nemen in buurse helaas dan..
Andere locatie is geen probleem voor ons

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 16:41

Moet wel eerlijk zeggen dat ik een beetje pissig ben :o eindelijk weer eens een meeting waar ik aan mee kon doen omdat ik er ohz naartoe kan, en dan nu dit. Ben misschien nog wel meer teleurgesteld dan pissig. Ik snap dat mensen t risico niet nemen, heb ik alle begrip voor, maar neemt niet weg dat Zac nu een keer gekozen is en we alsnog (waarschijnlijk) niet komen omdat de locatie ineens veranderd moet worden

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 16:47

Dott schreef:
Moet wel eerlijk zeggen dat ik een beetje pissig ben :o eindelijk weer eens een meeting waar ik aan mee kon doen omdat ik er ohz naartoe kan, en dan nu dit. Ben misschien nog wel meer teleurgesteld dan pissig. Ik snap dat mensen t risico niet nemen, heb ik alle begrip voor, maar neemt niet weg dat Zac nu een keer gekozen is en we alsnog (waarschijnlijk) niet komen omdat de locatie ineens veranderd moet worden

KUn je geen auto regelen lianne?

sunnybellami

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 16:55

ik had het Diede al gemeld maar ik kan helaas niet komen..
Er hadden heel veel mensen vrij gevraagd en ik heb ook al veel andere dagen vrij dus dat lukt niet :(
als ik wat dichterbij woonde was het wat makkelijker geweest haha.

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 17:02

Shelly21 schreef:
Dott schreef:

KUn je geen auto regelen lianne?

Misschien wel, maar ik leen een paar dagen ervoor ook al een auto van een oud stalgenoot. Hou dat soort 'aanboden' liever achter de hand voor t geval er echt een keer nood aan de man is. Als t niet in t Buurserzand was geweest had ik me uberhaupt niet opgegeven, dus moet ik me dan nu in bochten gaan wringen omdat de organisatie dat bericht heeft gekregen?

Edit; begrijp me niet verkeerd hoor. Ik wil niet dat de boel word afgelast ofzo, ik hoop dat er evt nog een alternatief geopperd word door diegene die t fb bericht stuurde waardoor t nog wel daar kan. Maar ik vind t gewoon zuur, wil ook gewoon graag mooie foto's. Maar heb op t moment niet de mogelijkheid om met de trailer te komen. Ben ook niet boos op de organisatie.. ben gewoon geirriteerd/teleurgeseld om het feit dat.. zonder daarin een schuld te leggen

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 17:18

Denk dat er best een oplossing is dott! Dont worry.

Ik ga idd ook liever voor andere lokatie. Ook hier geen geld over voor boetes haha

Edit, evt wil ik wel helpen met zoeken van iets anders

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 17:27

Ik wil ook gerust helpen met zoeken

FlorienM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 17:37

ah wat oliebol zeg! is Zandbergen Losser of Aamsveen Enschede niet wat?

DigiDiede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-16 19:39

ik vind het ook echt heel erg :( ben nu het plezier in het organiseren ook een beetje kwijt.

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 19:43

FlorienM schreef:
ah wat oliebol zeg! is Zandbergen Losser of Aamsveen Enschede niet wat?

:j

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 19:44

Die twee ken ik niet maar ik vind allees prima.

Zelf weet ik alleen holterberg, borkeld, Sahara, hellendoornse berg. Maar dat is voor de meeste een heel eind verder weg.

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 19:56

Diedelo schreef:
ik vind het ook echt heel erg :( ben nu het plezier in het organiseren ook een beetje kwijt.

Kan ik me indenken. Hoop dat je mijn post niet persoonlijk opvat. Was gewoon nogal teleurgesteld. Ben inmiddels wel weer rustiger.

DigiDiede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-16 20:45

Dott schreef:
Diedelo schreef:

Kan ik me indenken. Hoop dat je mijn post niet persoonlijk opvat. Was gewoon nogal teleurgesteld. Ben inmiddels wel weer rustiger.

nee zeker niet, alles behalve.
Het is voor ons allemaal oliebol nu.

nobje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 20:48

Diedelo schreef:
Dott schreef:

nee zeker niet, alles behalve.
Het is voor ons allemaal oliebol nu.[/quote]

Misschien moeten we gewoon in alle rust eens nadenken
wat dan wel een mogelijkheid is ?
De datum klopt, we zijn allemaal vrij die dag
en we hebben er zin in... volgens mij zijn dat de 2 feiten die je nodig
hebt om de volgende stap te kunnen zetten ?
En wellicht heeft 1 van ons een 2 paards ... en kan Dot haar paard
alsnog gewoon gezellig mee ?

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 20:54

Zijn we al mee bezig nobje :D als het in Enschede is rijden wij gewoon een keer heen en weer. Is wel wat te regelen. En als het verder weg is moeten we even kijken of dott naar de middag kan(of ik) dan kunnen we ook heen en weer rijden.

Ik ken weinig mooie plekjes in Enschede omgeving maar hier heb je in ieder geval zat mooie plekjes!

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 21:35

Ik moest de rest van de dag werken, en om eerlijk te zijn, voel ik me best wel aangevallen door de eerst volgende berichten. Wij balen ook als een stekker dat het niet mag, we doen het ook niet express.
Reden dat we van te voren geen mail er heen hebben gestuurd omdat Diede haar moeder iedere zondag rijd in Buursezand. Ik snap ook niet waarom er alleen over het meertje wordt begonnen, want eigenlijk nergens hebben we nog duidelijk aan gegeven waar nu eigenlijk gaan beginnen...
Beetje jammer dat wij nu worden aangevallen voor iets wat eigenlijk boven onze macht ligt, wij konden dit uiteraard niet voorzien...

Nu heb ik ook nergens gezegd dat we niet op zoek kunnen naar een andere locatie. Mijn eerste bericht geeft ook twee opties, of afzeggen, of een andere locatie. Dus lijkt me goed als we nu met ons allen gaan kijken naar de mogelijkheden van een andere locatie.

Ik hoop dan ook dat we het gewoon weer gezellig kunnen maken en eens even kijken naar een andere locatie. Wat betreft mensen die dan niet kunnen komen of iets dergelijks. Mijn auto heeft de mogelijkheid om een eenpaardstrailer te trekken, dus mocht degene een trailer kunnen regelen dan kan ik wel iemand meenemen.

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 21:40

Nou hier, oplossingen zat! Komt helemaal goed. We zorgen ervoor dat het weer gezellig wordt!

Ik had hierboven al wat opties neer gezet. Maar das allemaal iets verder weg. En waren al twee lokaties in enschede toch?

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 22:09

Jolliej schreef:
Ik moest de rest van de dag werken, en om eerlijk te zijn, voel ik me best wel aangevallen door de eerst volgende berichten. Wij balen ook als een stekker dat het niet mag, we doen het ook niet express.
Reden dat we van te voren geen mail er heen hebben gestuurd omdat Diede haar moeder iedere zondag rijd in Buursezand. Ik snap ook niet waarom er alleen over het meertje wordt begonnen, want eigenlijk nergens hebben we nog duidelijk aan gegeven waar nu eigenlijk gaan beginnen...
Beetje jammer dat wij nu worden aangevallen voor iets wat eigenlijk boven onze macht ligt, wij konden dit uiteraard niet voorzien...

Nu heb ik ook nergens gezegd dat we niet op zoek kunnen naar een andere locatie. Mijn eerste bericht geeft ook twee opties, of afzeggen, of een andere locatie. Dus lijkt me goed als we nu met ons allen gaan kijken naar de mogelijkheden van een andere locatie.

Ik hoop dan ook dat we het gewoon weer gezellig kunnen maken en eens even kijken naar een andere locatie. Wat betreft mensen die dan niet kunnen komen of iets dergelijks. Mijn auto heeft de mogelijkheid om een eenpaardstrailer te trekken, dus mocht degene een trailer kunnen regelen dan kan ik wel iemand meenemen.

Als mijn reactie dit heeft veroorzaakt dan spijt me dit. Ik neem het jullie niet kwalijk, maar was gewoon even pissig over t feit dat het niet kan. Mensen die me kennen (He Bertina ;) ) weten dat ik niet heel goed omga met veranderingen. Ik denk dan in problemen in plaats van oplossingen en gooi mn kont een beetje in de krib. Dat heeft even nodig (eigk moet ik dan ook gewoon niks posten) en dan kalmeer ik wel weer. Zou het gewoon heel k*t vinden als we dit mislopen omdat de locate veranderd. Ik zal vanaf nu weer gezellig en lief doen.. beloofd. En mocht er toch niks mogelijk zijn.. ja, dan heb ik gewoon dikke pech.

DigiDiede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-16 23:12

Dott schreef:
Jolliej schreef:

Als mijn reactie dit heeft veroorzaakt dan spijt me dit. Ik neem het jullie niet kwalijk, maar was gewoon even pissig over t feit dat het niet kan. Mensen die me kennen (He Bertina ;) ) weten dat ik niet heel goed omga met veranderingen. Ik denk dan in problemen in plaats van oplossingen en gooi mn kont een beetje in de krib. Dat heeft even nodig (eigk moet ik dan ook gewoon niks posten) en dan kalmeer ik wel weer. Zou het gewoon heel k*t vinden als we dit mislopen omdat de locate veranderd. Ik zal vanaf nu weer gezellig en lief doen.. beloofd. En mocht er toch niks mogelijk zijn.. ja, dan heb ik gewoon dikke pech.

we vinden wel een oplossing, komt goed

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 09:38

Vreemde gedachte misschien, is haaksbergerveen een optie? Ik weet dat buurserzand/haaksbergerveen altijd als 1 gebied gerekend worden soort van, ik ben er ook niet helemaal thuis en ken de weg niet enzo, maar kan evt wel een optie zijn? Want t is niet hetzelfde gebied

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 11:58

Zijn daar ruiterpaden waar je mag komen?

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 12:08

Volgens mij ligt er een ruiternetwerk door het Haaksbergerveen.

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 12:26

Dan zal je alsnog aan het staatsbosbeheer moeten vragen die werken samen met natuurmonumenten en omdat het op het Buurserzand ook niet mag. Het is een aangesloten gebied.

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 12:35

Ja daar ben ik ook bang voor ja. Sowieso met andere locaties ook, eerst toestemming vragen, maar vooralsnog ben ik bang dat ze overal in de buurt gaan zeuren.

Misschien kunnen we even een rijtje maken en quoten van elkaar met locaties niet ver uit de buurt, waar wel paarden mogen komen?

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 12:54

NienSCHaap schreef:
Dan zal je alsnog aan het staatsbosbeheer moeten vragen die werken samen met natuurmonumenten en omdat het op het Buurserzand ook niet mag. Het is een aangesloten gebied.

Ja daar heb je waarschijnlijk gelijk in.

Enige plekken die ik ken zijn dan weer behoorlijk eind van Enschede af. Maar misschien hebben anderen nog goede ideeen :)
Als aller uiterste zou je nog kunnen overwegen een andere datum te prikken en voor die datum toestemming te vragen. Maar andere locatie zien te vinden is natuurlijk beter