Ik breng Mowgli , ik kan 1 van mijn pony's meenemen als er behoefte is aan nog een model . Keuze uit een panterbonte appaloosa of een silver D'Apple . Beide pony's zijn schoon ,maar in wintertenu
ClaudiaDer
Geplaatst: 29-11-15 10:11
Oke! Leg ik de paaltjes in de auto! Het touw nam jij mee toch, mevrouw cola?
Nou, dan ga ik mijn bed maar eens uit. Tot zo! Een extra model is niet verkeerd! Hoe meer zielen, ...
PlienR
Geplaatst: 29-11-15 10:11
Oeh klinkt leuk Zus!
Ik zal straks ook nog even voor schrikdraad kijken..
Laatst bijgewerkt door PlienR op 29-11-15 10:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Oh, hier waait het helemaal niet zie ik net! Das een goed teken . Kan de meeting nog altijd in onze achtertuin
Donja
Geplaatst: 29-11-15 10:18
Die van mij kan in een afgezet stuk los.
Die van mij is panterbont Zus, dus dan is de zilverappel wellicht leuker? Ik dit keer niet nog een ander meenemen (heb er genoeg staan...), maar mijn twenters durf ik nog niet aan, Goodie (die Nynke zou meenemen) heb ik mijn handen vol aan en dan kan ik mijn zoontje niet meer begeleiden, mijn oude merrie is vies, en de andere 2 mini's zijn vannacht zeiknat geregend in hun wintervacht
Veel plezier vandaag iedereen ! Ik hoop dat het weer meevalt. En ben benieuwd naar de resultaten
Wij moeten straks de afsluitdijk over naar opa, hoop dat het niet te erg waait
Mowgli4
Geplaatst: 29-11-15 10:40
Zus neemt het Amerikaantje mee. Hij heet Avatar. ze kan nu niet antwoorden, ze is als het goed is nu onderweg
Tot straks allemaal
_l_amanda_l_
Geplaatst: 29-11-15 10:47
ClaudiaDer schreef:
Doe alsjeblieft wel voorzichtig met de trailer dames, ik vind het wel een beetje eng
Weet je die heftige najaarsstorm van vorig jaar oktober nog? Toen reden Maris en ik s' nachts op de afsluitdijk, vanaf een avond(uurlijke) strandrit Dit beetje wind valt wel mee, maar voorzichtig zijn is nooit weg! Kathe en ik zijn er i.i.g. bij, tot straks!
Mijn vader neemt onze rhodesian ridgeback reu ook mee. Hij gaat het bos in maar als iemand foto's van hem wil maken mag dat natuurlijk altijd hihi. Ff de trailer aankoppelen en dan komen wij er ook aan! Tot zo!