Ik zkt in de trein. Even kijken hoe ik straks mijn wallen kan wegwerken . Gisternacht moeilijke gesprekken gevierd, dat is niet heel handig op zich. Ach, dan ben ik gewoon de foto 'winterdepressie'.
Als iemand een beetje foundation heeft is dat best fijn . Tegen koude rode neuzen maar ik red me best. Ik heb de jas mee en een zwarte maillot, en daaronder een spijkerrok en een kersttrui en ik heb ook nog wat andere dingen mee
Hoi mensen, had het ook al in de app gegooid maar ben vanochtend door mn rug gegaan. Hoopte dat het nog zou wegtrekken maar helaas have fun vandaag.
magda_90
Geplaatst: 03-01-16 17:31
Zo, thuis en onderweg toch in natte sneeuw terechtgekomen. Zo lekker douchen en dan morgen de rolletjes wegbrengen.
Niobe
Geplaatst: 03-01-16 17:32
minikatje schreef:
Hoi mensen, had het ook al in de app gegooid maar ben vanochtend door mn rug gegaan. Hoopte dat het nog zou wegtrekken maar helaas have fun vandaag.
Ik hoorde het op de meeting al, wat een narigheid!! Hoe gaat het nu met je? Beterschap in elk geval!!
Iedereen super bedankt voor vandaag, vond het echt ontzettend leuk!! Ik ga straks de foto's inladen
_Juudith
Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-16 17:34
Jammer dat je er niet kon zijn geeske! hoe gaat het nu met je?
Oh echt joh magda? Ik belde vriendlief op de terug weg enthousiast op om samen nog even met de hond naar t bos te gaan.. Wat ik me bezielde, het had bij hem de hele dag geregend haha
Dames allemaal bedankt voor de gezelligheid! ik ga ook mijn foto's even inladen en hopelijk een deze dagen een voorproefje van iedereen
minikatje
Geplaatst: 03-01-16 17:36
Super dat jullie het leuk hebben gehad, ben erg benieuwd naar de foto's.