Als het goed is hebben Eva en Karen de foto's ontvangen
hamsterfan
Geplaatst: 21-07-15 16:37
Alsjeblieft! Blij dat je er blij mee bent
Ik ben nu verder aan het bewerken en doe mijn best het vandaag allemaal af te krijgen.
Ik hoop inmiddels dat de rest van de fotografen het deze week nog af krijgen. Het duurt écht wel veel te lang allemaal als ik eerlijk mag zijn Natuurlijk kan er eens wat tussen komen oid maar we zijn inmiddels al ruim 2,5 maand verder.
Vind het van mezelf ronduit slordig en absoluut niet netjes dat de modellen zo lang moeten wachten. Bij het nabestellen wil ik dan ook best kijken wat ik kan doen als tegemoetkoming voor het lange wachten (dus bijv iets van de prijs afhalen oid)
En Maxime en Tanja hebben als het goed is ook een mail
Rest volgt morgen uiterlijk overmorgen
Taifoen
Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-15 22:38
Ik heb ze gezien, dankjewel Vivian. Nu nog Fatima, die krijg ik morgen als het goed is. Sylvana, dus ook, Lianne geeeen idee. Maar dan heb ik eindelijk alles. Edit: Zag er een paar op je FB Lianne, super gaaf! Vooral die black-foto van haar hoofd.
Laatst bijgewerkt door Taifoen op 21-07-15 22:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Dankjewel Fatima! Nu alleen nog een deel van Sylvana en dan ben ik ook compleet. Morgen maar eens gaan nabestellen dan.
Duality
Geplaatst: 22-07-15 22:25
Ook eindelijk alle foto's ontvangen! Ik ben er allemaal heel blij mee alleen heb ik een kleine side note, en dat betekend echt niet dat ik er niet blij mee ben want ik ben er heel blij mee.
Maar ik heb eigenlijk van bijna iedereen veel portret en echt onwijs weinig rij/losgooi foto's (behalve van sylvana daar heb ik er wel meer van) en dan vraag ik mezelf toch af waarom je ter plekke niet vraagt van goh rij nog een keer voorbij of laat haar nog een rondje draven of galopperen in die paddock want ik vraag altijd eventjes van hebben jullie de foto's en daar heb ik een ja op gehad en juist een meeting is om te oefenen dus juist de kans dat als het niet lukt je gewoon kan vragen of iemand nog iets extra's wil doen.
Ik heb nu een beetje het gevoel alsof ik al mn rijspullen en die paddock voor jan banketstaaf heb meegenomen.. en dat is gewoon jammer..
En dat is geen aanval of gezeik, maar misschien een tip voor in het vervolg?? Ik bedoel het echt niet banketstaaf of verkeerd met nadruk, dus vat het aub niet zo op.. maar het is gewoon jammer als je je er zo voor inzet je er vrij weinig van terug ziet.
Ik vraag me dan gewoon even af waar dat aan ligt? Vonden jullie het erg moeilijk? Was er te weinig tijd? Dit vraag ik omdat ik dat dan mee kan nemen in mijn volgende meeting ook voor mij is er plek voor verbetering
Maarja, ik ga nu dus even kijken wat ik na ga bestellen, en helaas gaat dat dus minder worden dan mijn gedachten/bedoeling was want wilde juist graag rij en losgooi foto's bestellen als daar gave bijzaten
Als het goed is heeft nu ook iedereen van mij mail gehad. Hoop dat de foto's een beetje in de smaak vallen en ik nu alle nabewerkingsdingetjes (lijntjes etc.) goed heb weggewerkt .
@Duality (en de rest): Ik probeer altijd van longeer en rij foto's 1 a 2 te kiezen die het leukste zijn. Ik heb meer dan genoeg foto's, alleen vind ik ze persoonlijk zo snel 'veel van hetzelfde'. Mocht je er toch meer willen zien, mag je me altijd pb-en. Ik vind het geen probleem om ze eventueel onbewerkt te sturen, zodat (mocht je er nog foto's tussen vinden zitten) ik die dan nog na kan bewerken.
Ik heb redelijk wat rijfoto's/losgooi foto's van je, volgens mij! Ik kan morgenavond nog wel even kijken, het hele fotografie gebeuren etc. is nog helemaal nieuw voor me. Dus moet alles nog door krijgen enz.
Alles binnen behalve van Anouska wacht ik nog steeds op foto's. Had gereageerd op je PB ivm kleuren problemen en erna niets meer gehoord. Zou graag de foto's ontvangen van je.
Nabestellen zal hier alsnog even duren...pony aan t dokteren en dus blut...
Hoop dat iedereen nu alles binnen heeft inmiddels, ik ben zelf klaar met de foto's, alles is opgestuurd Hoop dat iedereen ondanks het wachten er alsnog blij mee is