Niet dat het dus een nuttige bijdrage is in dit topic, maar wilde het toch gezegd hebben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eefsel2109 schreef:Zo balen dat ik moet werken morgen, anders had ik graag het fotografen team versterkt met mijn gezelschap... Maar kan echt niet iets anders regelen..
Niet dat het dus een nuttige bijdrage is in dit topic, maar wilde het toch gezegd hebbenIn ieder geval en fijne dag toegewenst!
Jolliej schreef:Helaas voel ik me ook niet fit genoeg om te komen. Heb werk vandaag ook afgebeld. Hey spijt me heel erg, heb er een hekel aan om op het laatste moment af te zeggen.veel plezier morgen, maak er wat leuks van! Ik volg voor fotootjes. Nogmaals sorry!
magda_90 schreef:Jolliej schreef:Helaas voel ik me ook niet fit genoeg om te komen. Heb werk vandaag ook afgebeld. Hey spijt me heel erg, heb er een hekel aan om op het laatste moment af te zeggen.veel plezier morgen, maak er wat leuks van! Ik volg voor fotootjes. Nogmaals sorry!
Dan wordt het voor mij meteen plotsklaps heel moeilijk gezien ik nu geen vervoer heb.Vanwege een krappe maand gaat OV er waarschijnlijk niet inzitten, maar ik ga de mogelijkheden nog eens langs. Ik wacht ook nog op een telefoontje. #hectisch