Femke_Tweety schreef:oke, ik heb schema's rond. Die gaan straks in de pb.
Ik heb voor nu 1 fotograaf 's middags alleen staan. Die staat de hele middag alleen.
(Jennefer) Mocht Jennefer dat nu vervelend vinden, en er is iemand anders die het niet erg vind om alleen te staan, dan is dat nog eenvoudig aan te passen.
Laat dat dan zeker even weten!
(Dan hoeven alleen de groepjes fotografen iets anders ingedeeld te worden, en dat is niet zo veel werk)
Waar mogelijk probeer ik om het voor iedereen leuk te houden.
Ik hoop dat de schema's zo werkbaar lijken voor alle fotografen. Veel mooier lukt niet denk ik.
In de ochtendgroep heeft iedere fotograaf ieder paard 2 x.
In de middag groep heeft iedere fotograaf 3 paarden 2 x, en 2 paarden 1 x.
Iedereen krijgt dus in ieder geval alle paarden voor de lens.
Maar dat betekent dus ook dat je niet ieder paard op iedere plek hebt. Dan is het compromis dat noodzakelijk is, om voldoende tijd te creëren, zoals duidelijk werd verzocht.
Het is in overleg natuurlijk best mogelijk om ter plekke toch nog een model op een plek even op de foto te zetten, ik denk dat we de schemas als richtlijn moeten zien. Maar er niet te star aan vast willen houden. Ik kan me bijvoorbeeld ook heel goed voorstellen dat er op de notenlaan een groepsfoto gemaakt wordt, en misschien op de brug op een gegeven moment 2 modellen samen, of zoiets. Het grote nadeel van schema's is dat dat soort "creativiteit" lastiger kan worden.
Maar als er in de basis steeds terug gegrepen wordt naar de schema's, en er in overle soms even wat geruild wordt, moet het denk ik wel goedkomen.
Ik zal in ieder geval vragen of Anne-Wil en Willemijn het totaal overzicht een beetje in de gaten willen houden. En in geval van twijfel gewoon terug naar het schema, of zoiets.
Ik hoop echt van harte dat het zo oké is??
In het volgende berichtje staan ze. Even uploadbare bestandjes van maken en wegschrijven naar google. Dan kan ik ze hier plaatsen.
Als het mogelijk is zou ik toch graag met een andere fotograaf samen werken.
Ik heb nu meerdere meetings met Cyn, Tezzy en Marlinde gehad en ik merk dat we goed op 1 lijn zitten en dat werkt erg prettig