En helaas, voor mij alweer de laatste..Morre & Famous (De bomproeve belgenknol verstopt in een sportpaardenlichaam )En die was écht bomproef, dus dat zijn heel veel dezelfde geworden; waardoor dus veel te weinig naar mijn eigen zin Sorry Ben nu helemaal versleten, van gisteren al spierpijn in mn benen en ik gok dat ik morgen spierpijn in m'n rug heb van het krom zitten... Oeps
kellaxy schreef:De eerste foto's van (oliebol naam vergeten) het bruine westernpaardje!http://kellyjoannefotografie.imgur.com/allEdit: Helaas geen met baasje.Bedoel je de mijne? De ene foto die hier geplaatst is door jou is echt super vet!
Zie veel moois voorbij komen.kan al niet wachten op alles. Zoek nl echt wat vergrotingen voor in mijn nwe huis!
Wat een gave foto's komen er voorbij! Heb het ook een leuke dag gevonden, ookal werkte floor op t laatst niet meer zo mee, ezel En ik ben ook benieuwd of iemand nog wat actie foto's bij de rijfoto's had zitten, van die gekke sprongen
Van Famous durf ik dat niet te zeggen. Zou ik even moeten kijken er na.Jess van jou heb ik dat wel. Heb net even mijn laptop leeg gehaald. Nu bezig met alles opnieuw te downloaden.Verwacht morgen de foto's klaar te hebben!
Op fb bij Iris en Rox al mooie foto's voorbij zien komen maar hier zie ik ook hele gave! Jullie hebben het leuk gehad dus!Top!!!
Vind het alleen nog lastig. Overal linkjes etc en weet niet wie er al klaar zijn en van wie ik nog niets heb haha
Hebben inderdaad geluk met het weer gehad!Ja ik vind het ook lastig, wellicht kunnen we hier een overzichtje van maken?
Ja dat is ook lastig! Vooral omdat ze allemaal door elkaar worden "ingeleverd".Iris, die van jou heb ik ook klaar! Helaas zijn veel van mijn rijfoto's mislukt dus die moeten jullie vooral van de andere hebben