mijn emailadres is sophiekusjex@hotmail.com en daar kunnen jullie ook de foto's naar toe sturen van mn zusje ( kleine meisje met bruine krullen op pepper )
Dany, ik neem aan dat jouw vader de foto's op z'n site plaatst o.i.d.? Echt super dat hij nog wilde komen hij was erg enthousiast haha! Ik hoop dat het goed is gekomen met die vriend van jullie die een hartinfarct heeft gehad..
Leuke reacties hij vond het zelf ook leuk!! Hij is altijd erg enthousiast haha. Wat jullie willen:) ze kunnen op de site maar ook naar jullie zelf. Geef voor de zekerheid maar mailadres.
Zaten onwijs gave foto's bij (alleen van mij mindere, krijg je vader en dochter he haha :p )
Zitten idd mooie bij van je vader. Heb ook weer inspiratie opgedaan. Hoewel ik t persoonlijk mooier vind om een niet te hoog standpunt te kiezen, maar ieder heeft eigen stijl wat je hier heel leuk in terug ziet!! Je kunt mijn Facebook vinden onder karens Illusions photography. Gewone site wordt nog aan gewerkt. Privé Karen Wilschut (vind het leuk als ik straks bij foto's getagd wordt zodat ik ook reacties kan lezen)