[FM] Friesland paarden 5/6 juli

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pandameisje

Re: [FM] Friesland paarden 5/6 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 22:47

ik zou eerst met een paard komen maar die kan helaas nu niet dus als ik als nu als reserve fotograaf kan lijkt me het leuk waar is het?

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 22:55

Ik kan waarschijnlijk ook gewoon mee, wist het nog niet zeker maar had me wel op de lijst gezet. :D Ze loopt momenteel niet heel lekker dus hoop dat dat dan weer helemaal goed is..

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-14 22:47

Hey jongens, ik kan helaas niet doorgaan met de organisatie. Het gaat persoonlijk niet zo goed met me, hiervoor moet ik toch even voor mezelf kiezen. Het spijt me echt ten zeerste. Misschien wil iemand het overnemen?
Nogmaals mijn excuses...

Thirza_99

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 23:40

Jolliej schreef:
Hey jongens, ik kan helaas niet doorgaan met de organisatie. Het gaat persoonlijk niet zo goed met me, hiervoor moet ik toch even voor mezelf kiezen. Het spijt me echt ten zeerste. Misschien wil iemand het overnemen?
Nogmaals mijn excuses...

Heel erg jammer Jolanda! Maar het is niet erg! Ik zou het graag van je overnemen maar daar ben ik te jong voor denk ik :D

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 23:46

Ik heb inderdaad wel de voorkeur voor een ouder iemand. Misschien wil Christina het overnemen? Als ik het goed heb hielp die ook al erg veel toch?

christina75

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 09:12

Jammer Jolanda maar begrijpelijk. @Marianne: ik heb inderdaad Jolanda een handje geholpen omdat ik redelijk bekend ben met de locatie. Ik heb verder geen ervaring met het organiseren van een fotomeeting en het komt mij qua tijd ook niet uit. Mag vandaag weer beginnen met werken en zal de komende weken veel extra moeten werken (vaak 6 dagen per week) vanwege het vakantierooster. Sorry, maar ik kan het niet overnemen.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 19:40

Ik kom zo denk ik , deze pony , deze kleren en dit haranchement. ik twijfel erg om dit dekje te doen of een zwarte met grijs randje. Wat staat beter denken jullie? En voor de standfotos en hoofdfotos neem ik een stang en trens hoofdstel mee , heel misschien rij ik er mee , moeten we nog even zien..

Afbeelding

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 22:13

Jolanda!
Gezondheid gaat boven alles!
Ik zou de organisatie wel over willen nemen maar word over een week geopereerd....lijkt me niet heel verstandig

christina75

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 12:39

Inmiddels nog 3 weken tot aan de fotomeeting. Als niemand de organisatie kan overnemen, dan lijkt het mij beter een knoop door te hakken zodat iedereen weet waar hij/zij aan toe is?

kimberley23

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 12:42

Helaas heb ik er ook niet genoeg tijd voor omdat dadelijk school ook alweer begint en ik het daar gewoon te druk mee heb....
Lijkt me inderdaad verstandig Christina! Want tot nu toe is er nog niet echt iemand die hem over wil nemen...

ClaudiaDer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 13:16

Ik zou het graag overnemen, maar helaas moet ik maandag weer gewoon aan het werk. Ik ben bang dat ik het niet allemaal op tijd weet te regelen.

Daarnaast heb ik ook nog nooit eerder een fotomeeting georganiseerd. :(

kimberley23

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 13:20

Eigenlijk komt het er op neer dat niemand tijd heeft of andere dingen heeft haha :')

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 21:23

Ik kan wel kleine ondersteunde taken doen!
Haha heb verplicht vakantie naar mn operatie

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-14 08:43

Mag ik tussendoor nog wat zeggen :D in principe is alles geregeld, schema is er ook al. Alleen afmeldingen moeten nog in de gaten gehouden worden en eventuele aanmeldingen?

christina75

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 11:55

En niet onbelangrijk... de gehele organisatie de dag zelf. Rianne, organisator van de fotomeeting in Oentsjerk had het geweldig geregeld, die dag in juni mede doordat ze gedurende de dag bleef coördineren!

christina75

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 19:43

Weinig reacties hier...
Ik heb lang zitten te dubben maar heb besloten me af te melden voor deze meeting. Enerzijds omdat ik veel extra moet werken en ik momenteel ook weer meer fotoshoot aanvragen heb, anderzijds omdat we geen organisator meer hebben. Mocht de meeting nog wel door gaan dan wens ik jullie veel plezier!

kimberley23

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 19:50

Ik zat precies met hetzelfde dubbele gevoel Christina! Ook vanwege school dat ik het dan alweer druk heb, dus dan meld ik me helaas ook af :( Erg jammer maar zonder organisator wordt het niet wat :( Veel plezier!

Cheese

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 10:12

Zo eindelijk weer bijgelezen.
Wat jammer dat er geen organisatie meer is maar ik snap het volledig.
Ik heb je niet op facebook Jolanda maar ik zag wel een foto van jouw nieuwe aanwinst voorbij komen. (Door vrienden die het liked'en :P) Wat een schatje zeg! Mooie kleur. Veel plezier er van!

Zelf ben ik wel een regeltypje alleen komt de datum van de 31e me dan weer minder goed uit. Zo vlak voor mijn colleges weer beginnen heb ik het druk zat. Was de shoot eerder geweest.... maar helaas.

Beste is dan maar om alles af te blazen denk ik. Ik huur zelf wel eens een fotograaf in hahaha :P

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 10:24

Maar waarom hebben jullie dan de 31e allemaal aangegeven dat jullie wel konden? Dat je de organisatie niet op je wil nemen snap ik maar de afmeldingen niet. Als jullie aangegeven hadden dan niet te kunnen hadden we nu een andere datum gehad en was het misschien wel gewoon doorgegaan..

Wij vinden het in ieder geval enorm jammer. Hebben als studenten geen budget voor een echte shoot dus vonden dit een superkans op mooie foto's. Mocht er ooit nog iemand willen oefenen..

Thirza_99

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 11:14

Het had mij ook erg leuk geleken om weer wat ervaring op te doen als fotograaf! Ik vind dit ook enorm jammer! Ik had er erg naar uit gekeken.... :( Jammer

Cheese

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 11:18

Ik kan de 31e ook wel.
Alleen de organisatie komt mij de 31ste niet uit. Zo bedoelt de rest het ook denk ik.

Als student heb ik ook niet veel geld maar zó duur is een shoot nu ook weer niet. Natuurlijk was dit idee veel gezelliger geweest.

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 11:45

Ik wil inderdaad best de 31e komen, maar niet zonder organisatie. Ik heb op die dag een verjaardag waarbij ik anders later zou komen, maar als ik dan de keuze moet maken tussen een ongeorganiseerde dag en een verjaardag, tsja dan heb ik prioriteiten.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 12:27

Morgen iw mijn operatie als ik hier goes uit kom wil ik de organisatie wel op me nemen!

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 09:54

Froukje_J schreef:
Morgen is mijn operatie als ik hier goed uit kom wil ik de organisatie wel op me nemen!

Dat zou te gek zijn!!
Hoe ging je operatie?

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 14:05

Redelijk maar moest meer gebeuren dan gedacht!
Ook bloed het nu nog hevig masr ben thuis!