Yeaahh hogan zijn medemodel is er ook klaar voor Koffer net ingepakt en zo eerst middagje en nacht amsterdam.
Uhmmm... Haha jah voor de verandering misschien wel leuk femke maar als je stijl mooi vind vind ik het ook goed
Haha ze staat onder een deken gewassen, spieeeerwit dr manen glimmen haha!Hopen dat dat morgen nog zo is!
*stille meelezer kruipt onder steen vandaan*Heel veel plezier alvast!Door jullie ben ik ook Once upon a time gaan kijken, en ik vind het echt gaaf!Ik wacht op jullie foto's!
chriske schreef:Fading schreef:Lotte zou ook wat plaatjes mee schieten Maar dat is wel alleen in de middag Dat zou al super zijn! Dan fotografeer ik in de ochtend alleen.Eh.... Ik zit toch met jou in de ochtend???Ik heb m'n Spaanse zooi en hengstenketting in Oosterhout liggen.Is er nog een schema wat up to date was?
Lot, heeft het te druk om na te bewerken, zal wel wat plaatjes schieten maar niet als fotograaf meedoen.):
Jaaaa Femmmmm dan ontmoet ik jou en Lotte ook eens En meteen ook vrijwel iedereen die ik nog moest meeten....
Whaha, en je meet dinkkkk!Haar manen waren sirieus perfect prachtig glanzend wit toenstraks. Hoop zoooo voor morgen
Ik kom me onderhand ook maar ik melden hier hihi! Ik ga morgen mee als groom van Femke met dinks, hebben er zin in!
klopt zoey we zijn morgen met 6 fotografen, waren er nog extra modellen?zal straks een up to date lijst van de indelingen plaatsen
zou een van de fotografen kunnen printen? stuur ik diegene het word bestand met de indelingen van de modellen.