Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wel absoluut voornemens
LizzyLover schreef:Tot wanneer zou er eventueel nabesteld kunnen worden? Heb zeker wat langs zien komen wat ik wel op mn muur zou willen hebben. Kan alleen op dit moment echt niks missen.
Heb er een aparte harde schijf voor 
ben er blij mee.
Marcato schreef:Heb je mijn foto's inmiddels ontvangen Lisette? Anders kun je ze ook terugvinden op http://www.suusfotografie.weebly.com onder het kopje fotoreportages.
Ben klaar met Spot, ga nog even kijken hoe ik ze verstuur want vind email zelf niet fijn. Wellicht dat ik ze gewoon over de PB opstuur! Ben nu met Jack begonnen
Ik realiseer me dat het erg lang duurt, ik stop erg veel tijd in de nabewerking en heb over een week examens dus ik probeer minimaal 5 fotos per dag te doen maar met 15-20 fotos per paard neemt dat alsnog best wat tijd natuurlijk 

ik weet alleen nog niet van welke fotografen ik nog geen foto's heb gehad. Van killyenn en dat meisje zonder bokt heb ik ze nog niet maar volgens mij is er nog een fotograaf van wie ik ze nog niet heb gezien of gehad. Ik heb nu van 4 fotografen de foto's binnen...