Gaaf hoor meiden, er komen echt prachtige foto's voorbij! Vind het ontzettend jammer dat ik niet erbij kon zijn.
Blitz22
Geplaatst: 24-06-14 00:04
Ik ben nog naar de orthodontist gegaan, ik kon kiezen een andere keer terug te komen ( half uur rijden ) en ze doen hem helemaal overnieuw of ze plakken er een stuk aan. Hun voorkeur ging natuurlijk naar een nieuwe uit want dat is mooier zeggen ze, en ik heb zoiets van ik kijk wel naar me portemonnee en daarnaast het zich toch achter me tanden, niemand die het ziet haha
Netje
Geplaatst: 24-06-14 16:32
Ligt het aan mij of is het hier nou heel erg rustig in dit topic Er waren toch nog meer fotografen??
miesie22
Geplaatst: 24-06-14 16:39
Lekker dan Marcella! Ben je mooi klaar mee, inderdaad lekker doen wat je zelf het beste vindt. Geldklopperij is het!
Ik denk dat de fotografen het ook druk hebben, het is al onwijs leuk dat ze wat geplaatst hebben. De rest komt vanzelf!
Jammer dat ik er niet bij kon zijn (reunie van de basisschool, 27 jaar geleden, was ook wel onwijs leuk) want de foto's die ik tot nu toe gezien heb zijn prachtig. Ik ben een volgende keer graag van de partij !