Beginnende fotograaf meeting 24 mei

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SternPhoto

Re: Beginnende fotograaf meeting 24 mei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-14 16:43

Klopt heb ik hier op de app staan. Helemaal zwart wolkje 3 druppels

Tamaar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 17:00

Bewolking vind ij geen probleem. Is minder leuk maar daar is mee te leven ;p
Regen zou ik wel minder vinden. Maar als het een klein buitje is.... ach dat overleven we wel ;) toch?
Hoor graag hoe en wat verder. Of een andere datum.
Mocht dat het geval zijn hoop ik op een zaterdag of zondag

baroeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 17:06

wow... andere datum komt me toch best wel goed uit, belde eigenaresse of ik al kon komen. paard gestoken door een beest, hele zwelling op dr rug waar het zadel hoort te liggen. daar gaan wij dus geen zadel op leggen of druk op uitoefenen...

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 18:12

dit meen je niet --'
ik heb vanalles lopen regelen zo dat ik alsnog meekon, paard al helemaal gewassen en staat nu met deken op het warm te hebben.

ik vind een spatje regen totaal niet erg, ook als fotograaf zijnde niet.

kunnen de fotograven en modellen die wel willen niet gewoon? desnoods buiten de meeting?

WildDreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 18:20

Ik kan wel jouw paard fotograferen, maar dan miet de locatie dichter bij mijn huis zijn ;)
Mijn ouders waren het namelijk al niet zo eens met de verre locatie, laat staan voor 1 paard

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 18:24

Balen dat je je paard al helemaal klaar hebt kitlover, en voor alle andere fotografen en modellen die nog wel willen, ook balen. Als de meeting dus definitief niet doorgaat, hoop ik maar op hele harde buien, zo zonde anders :(

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 18:24

waar dan? ik woon zelf in wijk bij duurstede, dus het is voor mij redelijk dichtbij

xbronte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 18:37

Ze zeiden dat het afgelopen woensdag ook heel slecht weer zou worden, ik heb hier iig prachtig weer gehad die dag. Ik vind het niet nodig om het af te lassen maar ik weet niet wat de andere denken natuurlijk. Mijn pony is ook al helemaal klaar dus baal als een stekker als het niet doorgaat.

EDIT: Dit haal ik net van de KNMI site af:

Morgenochtend is het overwegend bewolkt en trekt een gebied met af en toe buiige regen van zuid naar noord over het land. In de middag wordt het van zuiden uit droog en breekt op veel plaatsen de zon door. In het noorden is dan nog een enkele bui mogelijk. De middagtemperatuur ligt rond 19 graden. De matige oostenwind draait in de loop van de ochtend naar zuid tot zuidwest. (Bron: KNMI)

xbronte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 18:44

kitlover schreef:
dit meen je niet --'
ik heb vanalles lopen regelen zo dat ik alsnog meekon, paard al helemaal gewassen en staat nu met deken op het warm te hebben.

ik vind een spatje regen totaal niet erg, ook als fotograaf zijnde niet.

kunnen de fotograven en modellen die wel willen niet gewoon? desnoods buiten de meeting?

Hier ben ik het helemaal mee eens, een buitje is toch geen probleem?

baroeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 18:47

Ik meld me voor morgen dus ook af, paard blessure daardoor geen rijfoto's mogelijk. En dan matig tot slecht weer... Ik pas

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 18:56

Esterbrink en Emma hebben zich afgemeld, baroeg nu ook.
karlli en korbakimmy komen ook niet.

4 fotografen en 5 modellen.

Ik wil liever een voltallige fotomeeting, eentje waarvan we van elkaar kunnen leren. Dat was ook de intentie. Als je héél graag foto's wilt, moet je dit onderling gaan regelen met de fotografen die wél willen. Ik 'meld' mij ook af. Dus er zijn nog 3 fotografen waar je bij terecht kunt.

12 juli heb ik geopperd als vervangende datum, eventueel kan een week eerder ook, 5 juli, dat is beide op een zaterdag.

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 19:00

Oké ik stel me als model nog beschikbaar voor fotografen die graag foto's willen maken. Ik wil ook bij voorbaat zeggen dat ik graag foto's na bestel dus er in die zin voor betaal. Ik kan s middags op het Leersumse veld zijn. Eventueel andere locatie in de buurt kan ook (bij mij achter de stal heb je prachtige heide, is bij veenendaal).

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 19:02

Over de vervangende datum: er staat nog een fotomeeting (op de zandverstuiving in principe) in de planning in het weekend van 12/13 juli, de precieze datum wordt momenteel bepaald met een datumprikker. Ik weet dat sowieso Em_ daar ook op de modellenlijst staat (en ik reserve), dus al is het niet precies op dezelfde dag, weet ik niet of Em_ twee dagen achter elkaar wil (ook doordat het nog een aardig ritje te paard is voor haar en dan dus twee dagen achter elkaar), maar ik kan natuurlijk niet voor haar spreken :) Ik weet niet hoe mijn paard tegen die tijd met haar blessure zit, ik zou wel graag als model erbij willen staan, met de mogelijkheid om me nog wel af te melden als het herstel langer dan die 1,5 maand duurt.

Tamaar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 19:06

Wat zegt de gene die het organiseerd?
Als er maar 2 modellen en fotografen over blijven is dat zonde

xbronte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 19:07

Sorry maar ik vind het echt belachelijk. Onze vrachtwagen is kapot, nu heb ik vervoer moeten huren vandaag en mag ik dat ook lekker gaan betalen nog. Waarschijnlijk wordt het gewoon mooi weer. Ik snap dat er liever een voltallige fotomeeting is en dat degene met de paarden met blessures zich afmelden maar over het weer is gewoon onzin, waarschijnlijk gaat de regen gewoon langs Utrecht heen.

Welke fotografen en modellen willen nog wel? Dan kunnen we samen misschien nog tot een oplossing komen. :)

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 19:08

xbronte schreef:
Sorry maar ik vind het echt belachelijk. Onze vrachtwagen is kapot, nu heb ik vervoer moeten huren vandaag en mag ik dat ook lekker gaan betalen nog. Waarschijnlijk wordt het gewoon mooi weer. Ik snap dat er liever een voltallige fotomeeting is en dat degene met de paarden met blessures zich afmelden maar over het weer is gewoon onzin, waarschijnlijk gaat de regen gewoon langs Utrecht heen.

Welke fotografen en modellen willen nog wel? Dan kunnen we samen misschien nog tot een oplossing komen. :)

Ik als model dus :) graag s middags!

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 19:14

ik ook! en graag smiddags!

xbronte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 19:18

Al 3 modellen dus, en zijn en als er dan nog 1 of 2 fotografen zijn (2 is imo leuker dan kan je nog wat van elkaar leren) kunnen wij toch gewoon?

Tamaar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 19:20

Ik wil ook nog wel als fotograaf.

WildDreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 19:23

Ik wil nog wel, alleen dat word alseerst overleggen met mn moeder :)
Dan heeft ze waarsschijnlijk ook dat er liever nog een fotograaf is, ivm onverantwoorde leeftijd :P

Tamaar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 19:26

Maar de gene die dit organiseerd vind die het eventueel oke als er nog iets geregeld word? En gaat die zelf nog mee? Weet niet zo goed hoe die persoon heet :o

xbronte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 19:47

Oke top, nog meer fotografen en modellen? Denk dat ze het geen probleem vindt, ze heeft zich toch afgemeld zeg maar? Dus ze gaat ook niet meer mee denk ik. :)

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 19:52

zelfde locatie ook? of gaan we ergens anders heen?

WildDreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 19:53

Zolang het maar níet verder is vanaf ermelo, nu 40 minuten :P

WildDreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 19:54

Ik mag morgen trouwens nog! Twee fotografen inclusief mij dus?