Mijn fotos zijn aan het exporteren. Ik zal ze vanavond op de site zetten!! Trouwens een oproepje voor de fotografen: Je mag je fotos bovenaan zetten. Zodat de "nieuwste" foto's bovenaan staan.
Volgens mij heb jij ook heerlijk genoten gisteren of niet?? Op een hoop fotos zag ik een grote lach op je gezicht
ik vond het geweldig en Kula ook volgens mij, alhoewel ik op veel foto's erg zuur kijk haha, maar dat is allemaal concentratie
Zo, ik heb een groot deel van de foto's af en geüpload, de rest komt later wel hahawilde deze toch nog even spammen in het topic
haha, heb ook een niet zo charmante foto hoor, hij zette z'n nek zo raar op tijdens die sprong over de hoek
hebben we alle foto's al of komt er nog meer? als ik ze allemaal heb wil ik er misschien een paar nabestellen
Ik geniet ook nog steeds elke keer als ik de foto's zie! Ik heb op elke achtergrond een andere foto Ze zijn zo onwijs gaaf!
Bij mij gaan de foto's helaas iets langer duren.. Afgelopen zaterdag is de vader van mijn vader overleden, daarmee loopt mijn afstudeer planning in de soep en dus ook mijn werk
Dankje. Woensdag is het militaire afscheid en donderdag de begrafenis, ik hoop het weekeind aan de foto's te kunnen werken
Ik heb de foto's van Gillian, Kula en de haflingers op de site gezet. De rest moet ik eerst nog even afmaken.