Ik kom even binnenvallen. Deze hierboven is heel gaaf!! Lara wat ben je toch goed!
Lara
Geplaatst: 07-04-14 21:06
Wauw ! Thanks! Nelson is inmiddels ook gemaild
Edit: Dus als het goed is heeft iedereen nu een WeTransfer'tje binnen. Mochten jullie problemen hebben met het openen van die bestanden, laat het dan even weten. Mijn emailadres staat gewoon er bij in de WeTransfer-mailtjes dan proberen we het op een andere manier Mocht je helemaal geen WeTransfer'tje binnen hebben, stuur dan eventjes een pbtje Voor nabestellingen heb ik ook een linkje bij de WeTransfer gezet waar de tarieven en alles te zien zijn
Ik geloof dat ik van Joe al een topic voorbij heb zien komen
shetties
Geplaatst: 10-04-14 20:03
Ik wilde ook wel een topic maken, maar er werd verzocht te wachten totdat iedereen de foto's af had. Maar omdat nog niet iedereen klaar is, heb ik gewacht.
Maar het is dus goed als ik een foto topic open?
edit; oww ik wilde de foto's opnieuw downloaden want ik had ze niet goed opgeslagen ofzo, maar ik kon er een paar niet meer downloaden...
edit 2; Ik wil nog een compliment geven over het wegwerken van de daardjes en paaltjes, echt super knap! Ik ben zelfs op een foto wegbewerkt
Ja Wetransfer linkjes blijven maar een week geldig. Zoals ik al aangaf; als het ergens is misgegaan kun je gewoon de wetransfermail beantwoorden. Die komt dan bij mij binnen
Ik heb ook gewacht met topic maken omdat jullie dat vroegen. Jammer dat er dan al wel iets online staat.
Duality
Geplaatst: 10-04-14 21:45
Super hoor dat je wacht!
AvWShots
Geplaatst: 10-04-14 22:22
Zo hehe.. tentamens zijn klaar. (Voor deze week dan). Foto's had ik al uitgezocht, maar het overgrote deel touwtjes etc moet nog wel en dat is nogal een klus. Bij portet foto's haal ik nooit alle touwtjes weg, omdat ik ze gewoonweg niet allemaal storend vind. Mocht iemand dat wel vinden op een bepaalde foto, kan ik het altijd nog weghalen natuurlijk