Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kani_ejj schreef:Lekker haha.
Ik heb vriend zover gekregen dat hij mee gaat. Dus kan dan bentley bij hem dumpen
Ik hoop dat ik tot het eind kan blijven
heidiLOVER schreef:Hoe doe je dat trouwens inderdaad met wisselen? Je hebt nu 1 tijd staan voor de portretten. Roep je dan om als we naar de volgende hond moeten of iets dergelijks?
Mjetterd schreef:heidiLOVER schreef:Hoe doe je dat trouwens inderdaad met wisselen? Je hebt nu 1 tijd staan voor de portretten. Roep je dan om als we naar de volgende hond moeten of iets dergelijks?
Misschien dat een fluitje handig is om het wisselen aan te geven?
Volgens mij is er een half uur voor portretten en een half uur op het strand om te rennen enzo.
Als ik het goed heb begrepen.
Hmmm, inderdaad 4 fotografen groepen en 3 honden.
apollootje schreef:Ik heb net even op de site de locatie goed bekeken, dat moet ik gaan vinden
Ik heb er zin in!! Zie jullie morgen..
Moeten de modellen een kwartiertje voor de start van zijn groep aanwezig zijn op de parkeerplaats?
Blitz22 schreef:Als iedereen nou gewoon de afbeelding van de schema even opslaat op zijn telefoon dan komt het vast wel goedIk heb er mega veel zin in...
Tip voor de eigenaren van de honden : Het kan zijn dat je hond het allemaal heel spannend vind en niet goed wil reageren op de "gewone snoepjes" het kan daarom helpen om kleine stukjes worst of kaas mee te nemen, daar doen de meeste honden soms net wat beter hun best voor