Tuurlijk is een extra helpende hand nooit weg, maar ik snap wel dat Marieke baalt... Aan de andere kant, als je gewoon fotograaf was gebleven was je zeker geweest van een plek. Tja, ik ga er ook niet over.
Organisatie is druk genoeg hoor! ik ben ook wel eens organisatie geweest met model en dat was echt ramp liever gewoon organiseren alleen, mensen helpen/welkom heten, waar nodig met reflectie schermen heen en weer, kleding/makeupje hier en daar goed doen, schema's door lopen, mensen zeggen wat ze moeten doen, waar ze heen moeten, wanneer ze moeten wisselen, pauze inlassen etc. genoeg te doen hoor!
Rot voor TS? Als zij wat wil doen dan is het haar recht. Zij heeft het topic opgestart en 'bepaald' nog steeds wat iedereen wel of niet doet.
Ik vind dat, als ze dat wil, ze haarzelf gewoon bovenaan de lijst mag zetten. Beetje vreemd dit..
_l_amanda_l_
Geplaatst: 15-12-13 01:14
Ben het er daar wel mee eens, zij en Naomi (die al bij de modellen zit) hebben toch een beetje "voorrang" vanwege de moeite, toch? Organiseren op de dag zelf doen we toch een beetje met z'n allen, als er een ruim) tijdschema wordt gemaakt vóór de meeting, hoeft er toch op de dag zelf niet zo gek veel meer geregeld worden? (het loopt toch vaak genoeg uit op improviseren )
Van mij mag zr wel gewoon gotograferen hoor. Groepje van 3 is toch ook prima? Nu fotograaf schrappen vind ik overigens niet kunnen dan moet je nu voor 9 gaan.
+ het is marieke haar topic dus bepaald idd hoe en wat
Heb het al vaker aangegeven maar is al een hele tijd terug, maar ik heb voorkeur om met ilsexxx samen te werken in een groepje omdat dit voor ons erg praktisch is.
Precies, dan nu gewoon voor 9 gaan, beetje banketstaaf om de laatste op de lijst af te zeggen! Ik heb geen voorkeuren qua samenwerking, ik zie vanzelf de indeling wel! Zijn jullie zo praktisch samen Ketly en ilsexxx? :p
Hè? Banketstaaf???? Dat is nu een woord wat ik nooit gebruik... Of heb ik een woord gebruikt dat automatisch veranderd wordt??? O ja, ik vat hem al, mijn woord was zeker niet netjes genoeg :p
Over de kleuren van de kleding de pastel tinten ik word daar niet echt wijzer van op google Ik ga zaterdag naar Bremen dus ook naar de Primark dus ik kan kleding inslaan haha. Hebben jullie ideeën wat leuk is op zo'n meeting? Ik zou mn god niet weten wat ik aan moet doen. En ik neem aan net zoals bij een normale shoot dat je meerdere kleding mee neemt?
Dagmar80
Geplaatst: 16-12-13 23:29
Ik zou kiezen voor meerdere accessoires (shawls, muts, oorbellen), trui of jas o.i.d. die je snel kan wisselen. Compleet omkleden lijkt me te veel gedoe, kost tijd en is ook wel k-k-k-koud nu.
Rijd je trouwens nog met mij mee? Ik ben wel fotograaf, dus ik ben er dan sowieso langer, omdat de modellen opgedeeld worden in twee groepen als ik het goed heb. Alleen heenweg mee kan natuurlijk ook, kan je eerder terug, mee terug is ook goed, laat maar weten!
Edit: als je tenminste ingedeeld word in de eerste groep.
Jaa om me compleet om te kleden lijkt me ook wel erg koud
Ik wil graag met je mee rijden en ik blijf ook gewoon de hele dag aanwezig. Aangezien ik ook help met de organisatie is het wel zo netjes om ook de hele dag te blijven. En komt misschien wel goed uit als extra hulp voor de fotografen
Ik heb eventueel ook wel een erg mooi vallend vest te leen van Vila. Is creme kleurig en valt erg mooi vind ik zelf Kan als maat M en L eventueel ook wel als S dan valt ie gewoon lekker ruim
Lang vest heerlijk dik en van achteren loopt ie heel mooi rond zeg maar