Frustratie op hoog niveau. Elke keer als ik touwtjes wil wegwerken loopt PS vast. Waarschijnlijk voor nu dus bewerkte foto's met touwtjes die ik plaats. Kunnen uiteraard nog wel weggewerkt worden;)
Ik heb hier alvast de foto's van Banjer en Brownie online gezet die af zijn. Uiteindelijk stuur ik alles ook via wetransfer zodat de kwaliteit gewaarborgd blijft. http://s1330.photobucket.com/user/Nikit ... %20Brownie
Nou... daar gaat ie dan; eerste keer in RAW geschoten afgelopen zondag en zojuist voor het eerst het beeld geoptimaliseerd in Photoshop en mijn best gedaan om een lijntje weg te werken. Geloof niet dat ik dat bij iedere foto ga doen. Eerst maar eens zorgen dat ik ze allemaal verwerkt heb.
Mooi Monique! Geweldige foto van Llevado, volgens mij 1 van zijn hoogste steigers die dag, hij had er niet zo veel zin in, haha. Denk dat hij het lopen door het water al zwaar zat vond
Even een kleine opmerking van mijn zijde. Ik vind het een heel groot compliment als jullie mijn foto's willen gebruiken op facebook en vind dit dan ook geen enkel probleem. Echter is het niet de bedoeling dat ik mijn foto's zonder logo terug vind. Zouden jullie dit willen voorkomen? Zouden jullie daarnaast misschien Nikita Westmaas Pictures willen tagen in de foto? Dan kan ik de foto iets beter volgen.
Ehh, ik durf het haast niet te vragen, maar: heeft iemand een leuke foto van Vera en Bloem samen? Ik heb die van Astrid al (heeel blij mee). Eind van deze maand is bij ons iedereen jarig en ik wil graag voor Vera en de oma's wat doen met de foto's (vergroting, op een tas ofzo). Astrid: ik stuur je even een pb mbt nabestellen enzo