Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lillian__ schreef:kvond het ook erg leuk, behalve dan dat cuup's fanclub er was -.-'' Maar goed daar kon ik niet zoveel aan doen behalve zeggen dat ze er zich niet mee bemoeien... maar veder erg gezellig(vooral fijn dat niemand er moeite mee had dat poownlief zo ontiegelijk vervelend was
) en dat er werd geholpen met het laden van cuup
nu krijgt ie mooi een weekje vrij
maar zeker voor herhaling vatbaar!
jenever schreef:Lillian__ schreef:kvond het ook erg leuk, behalve dan dat cuup's fanclub er was -.-'' Maar goed daar kon ik niet zoveel aan doen behalve zeggen dat ze er zich niet mee bemoeien... maar veder erg gezellig(vooral fijn dat niemand er moeite mee had dat poownlief zo ontiegelijk vervelend was
Ach van die verveeldheid hebben er wel meer last van bijvoorbeeld nugget.
Lillian__ schreef:jenever schreef:
Ach van die verveeldheid hebben er wel meer last van bijvoorbeeld nugget.
ooh ik was dus niet de enige geweestPff was me een dagje wel zeg, toen we eenmaal thuis waren heeft Corina (meisje met roze tshirt) t nieuwe paard in dr rug gehad...
Lillian__ schreef:kvond het ook erg leuk, behalve dan dat cuup's fanclub er was -.-'' Maar goed daar kon ik niet zoveel aan doen behalve zeggen dat ze er zich niet mee bemoeien... maar veder erg gezellig(vooral fijn dat niemand er moeite mee had dat poownlief zo ontiegelijk vervelend was