Sorry dat ik zo weinig van me laat horen! Zit nu echt midden in m'n toetsweek en het gaat niet zo lekker. Alle toetsen die ik tot nu toe heb gemaakt flink verknalt.. En ik begin studie ontwijkend gedrag te vertonen; ik heb inmiddels lightroom weer open staan Even een fotootje gedaan dus (:
Je hebt echt een ontzettende gave stijl.. Houd daar wel van.. Je hebt echt iets "eigen" in je foto's.. Zet wel je stempel als fotograaf. (Zo hebben meerdere fotografen een eigen of unieke stijl.. vind dat altijd enorm leuk om te zien. )
Wat een super gave foto's, ik blijf het zeggen!!! Super!
Even een update van Fiero voor de geïnteresseerde. Vandaag de echo gehad, hij heeft een gat in zijn checkligament van ongeveer 70%! Dit betekend 5 a 6 maanden boxrust met 3 a 4 keer per dag 10 minuten stappen aan de hand. Als ik ooit nog mee mag/kan doen aan een fotomeeting met Fiero zal dat over minimaal 1 jaar pas zijn voordat hij los gegooid mag worden ( en dan nog steeds op een goede bodem...) Dit is tot nu toe de prognose, hopelijk geneest het goed.
Ach wat balen van Fiero! Is maar toch goed dat je niet het geprobeert heb tijdens de meeting en je andere knapperd heb meegenomen. Houd maar goed rust!
Zullen we een beetje een datum gaan instellen dat de foto's moeten aangeleverd zijn?? Anders heb je als fotograaf nog andere meetings staan, vakantie, etc etc en gaat het werk/ hoeveelheid foto's alleen maar oplopen voor jezelf? Kan iedere fotograaf aangeven wanneer die denkt de foto's af te hebben?